Televiziunea de sport deţinută de RCS & RDS – cea mai mare companie de servicii TV din România – aniversează trei ani de activitate cu o nouă identitate vizuală. Noua grafică este elegantă şi mult mai dinamică, de înaltă calitate vizuală.
Noile elemente vizuale sunt în acord cu actualul conţinut al postului şi cu tehnica implicată în transmiterea conţinutului către abonaţii Digi TV. De la prima emisie şi până acum, Digi Sport a difuzat din ce în ce mai multe competiţii sportive premium. A transmis aceste competiţii în cea mai mare parte în exclusivitate şi le-a difuzat în cel mai bun format, digital şi HD.
Telespectatorii au putut urmări şi urmăresc în continuare pe cele 3 canale ale televiziunii, dintre care două şi în variantă HD: Liga 1 din România, Premier League din Anglia, Primera Division din Spania, Serie A Italia, Formula 1, Moto GP, tenis, atletism, handbal, baschet, hochei, box, gimnastică, judo, polo, etc.
„Digi Sport a însemnat întotdeauna sport la superlativ, spectacol şi vedete la superlativ, combinate cu imagine şi sunet de cea mai bună calitate, High Definition. Ilustrăm acum această combinaţie ideală pentru iubitorii tuturor sporturilor, cu o grafică de înaltă ţinută, mult mai modernă şi dinamică”, declară Florin Nemeş, Coordonator Marketing şi PR RCS & RDS.
La aniversarea sa, Digi Sport dăruieşte telespectatorilor, următoarele 3 sezoane (august 2012 – mai 2015) ale celor mai titrate competiţii fotbalistice din lume, UEFA Champions League şi Europa League.
Digi Sport – momente importante în evoluţia televiziunii:
– apariţia, în 2009, pe piaţa TV din România, a celor 2 canale de sport, Digi Sport şi Digi Sport Plus
– lansarea, în 2010, a emisiei în format HD, cu Digi Sport HD
– creşterea numărului de canale, în 2011, când canalele devin Digi Sport 1, Digi Sport 2 şi Digi Sport 3
– lansarea, în 2012, a celui de-al doilea canal în format HD: Digi Sport 2 HD