Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa autohtonă de telecomunicaţii, anunţă că, în prezent, are o distribuţie de circa 80% a clienţilor în mediul rural şi 20% în mediile mic şi nou urban.
DCS a anunţat că a încheiat primele etape din procesul de achiziţie a doi jucători mici de pe piaţa locală, fără să ofere mai multe detalii, iar în prezent compania are cea mai mare cotă de piaţă în zona central sudică a ţării.
Strategia de extindere a companiei în teritoriu vizează prioritar localităţile din imediata apropiere a zonelor în care este deja prezentă, dar nu ignoră nici oportunităţile din afara acestor zone, în măsura în care acestea ar aduce beneficii semnificative pentru organizaţie pe termen lung, conform oficialilor companiei.
„Până acum aproximativ un an şi jumătate, cele mai multe solicitări în mediul rural şi cel mic urban veneau pentru serviciile de televiziune prin cablu. Începând din 2009, interesul a crescut semnificativ pentru serviciile de Internet, astfel încât ritmul de achiziţie a clienţilor de Internet este din ce în ce mai alert. Strategia noastră de creştere este una complexă, astfel încât am lansat prin AKTA, în august 2009, serviciul de telefonie fixă, ceea ce contribuie în mod constant la creşterea ponderii clienţilor 3P, ” declară Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems
În ceea ce priveşte modul în care a afectat criza economică planurile de extindere locală, CEO-ul DCS declară că, în principal, criza economică favorizează planurile celor care doresc să achiziţioneze companii mai mici, pentru că scad semnificativ preţurile de achiziţie.
SURSA: DCS