Studiul a fost efectuat în perioada 1-31 ianuarie pe un număr de un milion de vizitatori unici ai site-ului Mercador.ro şi pe aproximativ 200.000 de anunţuri. Rezultatele arată că produse date cel mai frecvent spre vânzare la începutul anului 2012 au fost cele înregistrate în categoria modă şi frumuseţe, cu un procent de aproximativ 50% din totalul anunţurilor, cele mai populare din această categorie fiind produsele vestimentare destinate femeilor, urmate de încălţăminte şi accesorii.
Categoria auto-moto ocupă un loc secund, după modă şi frumuseţe, cu un procent de 20%, Opel, BMW şi Ford fiind marcile oferite cel mai des spre vânzare.  Piesele şi accesoriile auto au fost şi ele în topul celor mai listate produse din această categorie.

11% dintre anunţurile postate s-au încadrat în secţiunea de imobiliare, apartamentele fiind listate cel mai des, urmate de case şi terenuri intravilane. Produsele din categoria casă şi grădină reprezintă  3% din numărul total de anunţuri. Instalaţiile termice şi sanitare alături de produsele de design şi decoraţiuni au fost cele mai populare produse din această categorie. Ofertele din categoria de produse bio şi alimente s-au aflat la polul opus, acestea înregistrând  sub 1% din numărul total de anunţuri.

În prima lună a anului, bucureştenii au fost cei mai activi în ceea ce priveşte vânzarea de produse, anunţurile date de aceştia însumând aproximativ 23,5% din totalul ofertelor. Pe locul doi se află judeţul Ilfov cu 5,31%, urmat de Braşov, cu puţin peste 5%. Cei care au avut cele mai puţine produse de vânzare, la început de an, au fost românii din judeţul Tulcea, anunţurile date de aceştia reprezentând un procent de aproximativ 0,4% din numărul total de anunţuri.