In urma cu 13 ani, Khalil Rafati, 47 de ani, traia pe strazile din Los Angeles, avea ulcer si ajunsese la 48 de kilograme. El a povestit in cartea sa, "Am uitat sa mor", cum si-a schimbat viata si din vagabond a ajuns proprietarul unui popular lant de sucuri naturale, relataza CBS News. Cartea lui s-a bucurat de un mare succes in Statele Unite, iar televiziunile i-au prezentat povestea demna de un film, scrie stirileprotv.ro.

Rafati detine SunLife Organics, un lant de magazine care comercializeaza sucuri naturale si care s-a extins din Malibu in alte 6 locatii din Los Angeles. Vedele de la Hollywood ii cumpara bauturile care au nume precum "Elixirul vietii" sau "Fericirea".

Rafati a crescut in Ohio, intr-o familie in care a fost abuzat psihic si sexual, si s-a mutat in Los Angeles. A inceput sa consume si sa vanda droguri, insa a ajuns in inchisoare, iar apoi dependent de heroina si om al strazii. A luptat insa sa renunte la droguri si sa aiba grija de sanantatea sa. El a inceput sa creeze diferite combinatii de sucuri, printre care si "Wolverine" – o bautura cu gust de banane – care a devenit practic semnatura SunLife Organics.

Primii care au benficiat de sucurile sale au fost pacientii si personalul centrului de dezintoxicare pe care l-a deschis in Malibu, in 2007. Toata lumea le iubea, asa ca vestile s-au raspandit rapid si in scurt timp numeroase persoane veneau la centru pentru a le consuma. Atunci a decis sa porneasca o afacere si a reusit cu 50.000 de dolari si cu ajutorul unui prieten. In 5 ani a ajuns sa aiba 200 de angajati si 6 magazine, precum si clienti devotati.