Dinu Bumbăcea devine partener în Departamentul de Management Consulting al companiei de audit şi consultanţă KPMG, a anunţat compania, într-un comunicat de presă.
Serviciile profesionale oferite de KPMG se concentrează pe dezvoltarea şi implementarea unor soluţii complexe de transformare financiară, IT şi operaţională a companiilor. Dinu aduce în KPMG experienţa câştigată de-a lungul unei cariere de peste 18 ani, dintre care 11 ani ca partener, iar ultimii 10 ani dedicaţi serviciilor de consultanţă pe piaţa românească.
Dinu Bumbăcea are o carieră de peste 18 ani, dintre care 11 ani ca partener, iar ultimii 10 ani a acordat servicii de consultanţă pe piaţa românească.
Acesta şi-a început cariera în audit în 1993, devenind partener în 2000. Începând cu 2002, el a coordonat numeroase proiecte de consultanţă în afaceri şi management şi tranzacţii în România, Republica Moldova, Serbia, Cehia, Slovacia şi Rusia. Dinu Bumbăcea este specializat în industria telecomunicaţiilor, sectorul public, industria farmaceutică şi fonduri de investiţii.
"Succesul proiectelor de consultanţă constă în cumulul mai multor factori – o bună cunoaştere a domeniului economic respectiv şi a modelelor de afaceri, unitate de gândire şi acţiune cu echipa de management şi integrarea consultanţilor în echipa de proiect a clientului. Lucrând alături de membrii managementului şi în strânsă cooperare cu echipa de proiect, consultanţii noştri pot contribui la proiectarea şi implementarea unor modele de business şi a tehnologiilor aferente, oferind astfel clienţilor oportunitatea îmbunătăţirii semnificative a performanţei şi creşterea competitivităţii pe termen lung", spune Dinu Bumbăcea.
Şerban Toader, senior partener al KPMG în România, spune: "Am început consolidarea serviciilor de consultanţă în afaceri înainte de recesiune, anticipând o schimbare în nevoile companiilor, iar în timpul acesteia a devenit notabilă cererea pentru astfel de servicii. Asistăm companiile să se concentreze asupra activităţilor principale, profitabile, pentru a dobândi o poziţie mai robusta în perioada de recesiune şi a fi mai bine pregătite să profite de beneficiile redresării economice pe măsură ce acestea vor apărea".
Potrivit acesetuia, supra-diversificarea era tipică pentru anii de boom, o realitate care a avut nevoie de ajustări în multe companii atunci când condiţiile economice s-au înrăutăţit.