Valoarea totală a bonurilor de cumpărături se ridică la 216.000 lei, inclusiv TVA. Acestea sunt eliberate pe bază de nume şi semnătură la un număr de 108.000 de bucureşteni. La utilizarea bonului, cumpărătorii sunt obligaţi să furnizeze o serie de date personale precum codul numeric personal, numărul membrilor familiei, telefonul mobil şi e-mailul. Cu alte cuvinte, scopul acestei campanii este acela de a construi o bază de date ce va fi utilizată ulterior în strategiile de marketing şi publicitate ale reţelei.

„Aceste campanii fac parte din activarea magazinelor nou deschise, pentru a ne cunoaşte potenţialii cumpărători din proximitate. Campaniile sunt desfăşurate la dechiderea fiecărei unităţi noi. Momentan, am ajuns la un număr de 250 de magazine mic.ro, dintre care 200 sunt în Bucureşti“, a declarat pentru Capital Dan Ionescu, CEO-ul Mercadia Group, din care face parte şi lanţul de retail.
Dinu Patriciu intenţionează să ajungă până la sfârşitul acestui an la un număr de 1.000 de magazine mic.ro şi alte 2.000 de unităţi mobile care vor genera o cifră de afaceri de 1,5 mld. euro. Intenţia sa este să plaseze câte o unitate mic.ro din 800 în 800 de metri la nivelul Bucureştiului.
Omul de afaceri a mai anunţat la sfârşitul anului trecut că a depăşit punctul de „break even“ (nivel la care cheltuielile sunt egale cu veniturile). „Sunt  magazine care vând de 2.000 de euro pe zi, altele de 1.000 de euro şi unele de 200-300 de euro pe zi. Media este de 730 de euro pe zi“, a spus Patriciu.
Investiţia în magazinele mic.ro este de 250 de milioane de euro, iar Patriciu consideră că amortizarea se va realiza în 6-12 luni.