‘Criza din România este, din păcate, la începuturi. În funcţie de inteligenţa guvernanţilor criza va ţine mai mult sau mai puţin. Din păcate, nu au fost luate măsuri anticriză cum s-a întâmplat în alte ţări’, a afirmat Patriciu.
Vineri seară, compania Mercadia Holland BV, controlată de omul de afaceri Dinu Patriciu, a anunţat extinderea reţelei de 113 magazine prin lansarea conceptului de locaţii de tip Mic.ro mobile.
Potrivit lui Patriciu, până la finele acestui an este preconizată deschiderea a 40 de unităţi mobile sub brand-ul Mic.ro, primul fiind deja inaugurat, vineri, la Ploieşti.
Întrebat cum comentează valoarea preţurilor mai mari în magazinele Mic.ro decât în alte supermarketuri sau hypermarketuri, Dinu Patriciu a spus că media acestora este mai mică decât în cazurile comparative. În plus, acesta a adăugat că media vânzărilor zilnice din fiecare locaţie este de 730 euro.
‘Media preţurilor din mic.ro se poate observa că este mai mică decât în alte magazine. Valoarea vânzărilor, în prezent, este de 730 euro/zi. Unele magazine mic.ro pot vinde de 2.000 euro/zi, altele de 3.000 euro/zi, dar se poate întâmpla să vândă şi de 300 euro/zi. În toate cele 150 de magazine existente, media totală a vânzărilor este de 1,2 milioane de lei pe zi,’, a precizat Dinu Patriciu.
La ora actuală, numai în sistemul Mic.ro lucrează aproape 1.000 de persoane, iar estimările oficialilor companiei Mercadia, deţinătoarea conceptului, vizează pe viitor un număr total de 15.000 de angajaţi.
SURSA: Agerpres Miliardarul Dinu Patriciu lansează băcăniile mobilePatriciu despre marii retaileri: Să-i văd dând colţulCât va plăti Dinu Patriciu pe domeniul mac.roCel mai bogat politician român: Dinu Patriciu