Agentia de publicitate Tempo Advertising a anuntat numirea lui Emilian Arsenoaiei si a lui Adrian Preda in functia de Chief Creative Partner. "Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania - si atunci, stau si ma intreb - nu era mai usor sa incep
Agentia de publicitate Tempo Advertising a anuntat numirea lui Emilian Arsenoaiei si a lui Adrian Preda in functia de Chief Creative Partner.
"Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania – si atunci, stau si ma intreb – nu era mai usor sa incep de aici? ", spune Dragos Grigoriu, actionar al Tempo Advertising.
Emilian Arsenoaiei a inceput in 2000 la Tempo Advertising ca si junior copywriter, petrecand apoi 2 ani si jumatate la Leo Burnett, aproape 2 ani la McCann ca si senior copywriter, un an si jumatate creative director la GMP, pentru ca in decembrie 2006 sa se intoarca in Leo Burnett unde a activat ca si Creative Director pina in Aprilie 2008.
In tot acest rastimp a avut parte, impreuna cu echipele in care a lucrat, de numeroase premii si nominalizari in festivalurile mari de publicitate: primul Cannes Bronze Lion la categoria de presa pentru Romania si 5 nominalizari la Cannes, Gold, Silver-uri si Bronze-uri la Eurobest, multiplu finalist la Epica, Gold si Silver la New York Festivals, finalist la Clio, castigator si finalist la Cresta Awards, Silver-uri si Bronze-uri si Golden Watch la Golden Drum, Gold-uri, Silver-uri si Grand-Prix-uri la Golden Hammer, sapte premii la Effie Romania, in jur de 20 de premii castigate la Ad’Or, premii la Adprint.
"Dupa vreo 8 ani de experiente, unele foarte frumoase, altele mai putin fericite, ma-ntorc in Tempo cu acelasi gand cu care am plecat: pentru unii muma, pentru altii ciuma. Doar ca de asta data chiar stiu ce vorbesc. Si, impreuna cu Predu, sunt mai mult decat convins ca Tempo va redeveni ce era acum 8-9 ani: inima publicitatii romanesti." ,considera Emilian Arsenoaie, Chief Creative Partner la Tempo.
Adrian Preda are o experienta de peste 10 ani pe piata de comunicare, atat in Romania, cat si in regiune. In 1999 a avut prima experienta cu o agentie de publicitate multinationala, ocupand functia de Copywriter la Graffiti BBDO. Apoi a urcat incet dar sigur treptele senioratului, pana cand a devenit directorul de creatie al aceleiasi agentii, in 2004.
Dupa 2 ani, a ales sa-si imbogateasca expertiza cu o experienta in afara granitelor tarii, ocupand functia de Chief Creative Director la McCann Erickson Croatia. Ultima pozitie detinuta in Romania a fost de Co-Creative Director la Leo Burnett, impreuna cu Emilian Arsenoaiei.
Preda detine peste 50 de premii de creatie nationale (Ad‘Or si FESTO in Croatia) si internationale (Golden Drum, Epica, New York Festivals, Intercontinental Cup).
Tempo Advertising este una din cele mai mari agentii de publicitate independente din Romania, cu o cifra de afaceri in 2007 estimata la 14,5 milioane Euro. Agentia furnizeaza servicii de creatie, client service, strategie, research, productie (audio-video, print), BTL (event marketing, consumer, trade promotions), media, PR (Rogalski Grigoriu Public Relations) si Interactive.
Portofoliul agentiei include atat companii locale, cat si internationale: Agricola Bacau (Agricola, Sav’or), Alka (Nutline, Prajitura Casei), Atlas Corporation (Apla), Autoklass Center, Baneasa Investments, Boom, Cetelem, European Food, Ficosota-Syntez (Teo, Savex, Feya), Kiwi Finance, Heidi Chocolate Suisse, Impact, Ital Food (Maretti, Bruschetti), Orange, Petrom (Petrom City, corporate), Posta Romana, Raiffeisen Bank (BtB), Romcanada (West Park, Seven Hills), Scandic Distilleries, Tassullo, Tenaris Silcotub, URBB (Skol, Carlsberg, Tuborg, Holsten, Orangina, Granini), Zwanenberg (Zwan, Lupak).
Data: 22 aprilie 2008
Sursa: Tempo Advertising