Agentia GMP a anuntat astazi ca directorul sau de creatie, Carmen Tiderle a decis sa plece la agentia Leo Burnett, in urma disputelor dintre cele doua agentii cu privire la desemnarea premiilor Effie.

"Suntem dezamăgiţi de modul în care colegii noştri de industrie înţeleg să reacţioneze după ce pierd. Oare e o simplă întâmplare că, după ce avem succese notabile, suntem atacaţi?" a declarat Felix Tătaru, Managing  Partner al GMP.

"Se pare că, după concedierea lui Emilian şi a colegilor lui în urmă cu o lună, Leo Burnett nu poate să-şi rezovle problemele decât tot printr-un atac la GMP", scrie GMP intr-un comunicat de presa in care ataca dur agentia Leo Burnett.

Reactia celor de la Leo Burnett la acuzatiile GMP nu a intarziat sa apara:  “Din GMP nu se pleaca la Leo Burnett ci se intoarce la Leo Burnett. Aceasta este situatia actuala. Carmen Tiderle a lucrat 7 ani la Leo Burnett, dupa care 7 luni la GMP. Si a decis sa se intoarca. O asteptam inapoi pe Carmen Elena Tiderle cu bratele deschise.", a declarat Stefan Iordache, COO al Leo Burnett Group.

"Nu pot decat sa sper ca vom avea, cat de curand, un mod de de conlucrare mai buna intre toti jucatorii pietei de publicitate precum si ca lupta o vom da numai pe taramul ideilor creative si al eficientei lor.”, concluzionat Iordache.

Reprezentantii agentiilor Leo Burnett si McCann Erikson au trimis ieri o scrisoare deschisa catre Comitetul de Organizare al festivalului de publicitate EFFIE Romania prin care sustin ca premiile acordate brandului de bere Timisoareana în categoriile “Alcoholic Drinks” şi “Sustained Success” ar trebui acordate clientului Ursus Breweries, şi nu agenţiei de publicitate GMP.

Data: 21 mai 2008

Sursa: GMP