Carmen Tiderle, unul dintre cei doi creativi directori ai Leo Burnett, isi incheie colaborarea cu agentia de publicitate in care a lucrat in ultimii 6 ani. Tiderle va prelua in urmatoarele saptamani departamentul de creatie al GMP Advertising unde va fi responsabila de intreg produsul creativ si va superviza toate echipele de creatie. Carmen Tiderle a devenit parte din echipa de creatie a Leo Burnett in martie 2001, cand Bogdan Naumovici a recrutat-o pentru pozitia de copywriter. La acea vreme ea era deja un nume in creativitatea publicitara romaneasca, fiind autoarea mesajelor celebrei campanii „Ardeiul iute” dezvoltate de GMP pentru Traian Basesecu, campanie care a sustinut prima candidatura a acestuia la Primaria Capitalei.
„A fost primul om pe care l-am angajat atunci cand am devenit director de creatie”, a spus bogdan Naumovici, COO al agentiei. In 2004 Carmen a fost aleasa de Bogdan Naumovici pentru pozitia de Deputy Creative Director, iar in 2006 a fost promovata Creative Director, coordonand departamentul de creatie al Leo Burnett alaturi de Emilian Arsenoaiei.
Leo Burnett este detinatoarea titlului de Agentia Anului in ultimii 5 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul international de publicitate Golden Drum, si singura agentie romaneasca nominalizata de 6 ori la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume. In anul 2006, Leo Burnett a avut o cifra de afaceri de 51,6 milioane de lei si un profit de circa 868.000 lei. Agentie romaneasca full-service, GMP Advertising a realizat mai multe campanii pentru Traian Basescu, printre care si cea pentru referendumul de demitere, si mai numara printre clienti companiile Unilever, Sensiblu, Apa Nova si Gabriel Resources. La editia din acest an a festivalului Cannes Lions GMP a castigat un Bronze Lion cu lucrarea "Note", realizata pentru compania Carpalat.
Sursa: Capital