În cadrul unei vizite pe şantierul tronsonului 2 al drumului expres Craiova – Piteşti, directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) Cristian Pistol s-a declarat convins că dacă şi pe celelalte tronsoane se va lucra în acelaşi ritm, în 2024 se va putea deschide circulaţia integral pe cei peste 121 de km ai ”primului drum expres din România”.
Ionel Scrioşteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a fost și el prezent alături de Cătălin Pistol. Cei doi au verificat sâmbătă activitatea pe tronsonul 2 al primului drum expres din România, Craiova – Piteşti.
„Văd că vremea ţine cu noi şi sper să continuaţi cu acelaşi aplomb lucrările, astfel încât toţi conducătorii auto să se bucure de acest prim drum expres al reţelei de infrastructură rutieră din România”, a declarat Ionel Scrioşteanu.
În 2024, primul drum express din România ar putea fi deschis integral
La rândul său, Cristian Pistol, director general al CNAIR a precizat că este mulţumit de ritmul lucrărilor. El a subliniat faptul că anul 2024 ar putea fi anul în care circulația ar putea fi deschisă integral.
Totodată, el a subliniat faptul că are încredere într-un parteneriat corect cu antreprenorii, adăugând că fermitatea și corecitudinea sunt repere de bază în relația cu CNAIR și partenerii.
„Sunt convins că dacă şi pe celelalte tronsoane se va lucra în acelaşi ritm, în anul 2024 se va putea deschide circulaţia integral pe cei peste 121 de km ai primului drum expres din România. Cred într-un parteneriat corect cu antreprenorii, pentru ca orice eventuală problemă să fie depăşită rapid şi eficient.
Fermitatea şi corectitudinea sunt reperele de bază în relaţia dintre CNAIR şi partenerii companiei, fie că vorbim de antreprenori, sau pur şi simplu de oamenii care folosesc reţeaua rutieră din România”, a declarat directorul general al CNAIR.
De menționat este faptul că drumul expres Craiova – Piteşti este împărţit în patru loturi. Acesta are o lungime totală de 121 de km, prevede câte două benzi pe sens de câte 3,5 metri lăţime fiecare, fără bandă de urgenţă, acostamente de câte 1,5 m pe fiecare parte şi o bandă mediană cu separator lată de 3 metri.