„Pe piaţa românească, «Terapia» nu are, paradoxal, acelaşi succes pe care îl înregistrează la export. Există un clişeu: românul continuă să gândească după stereotipul că tot ce este fabricat în România este de proastă calitate. Este o foarte mare greşeală, mai ales în privinţa produselor farmaceutice, pentru că standardele de producţie la medicamente sunt aceleaşi peste tot în lume. «Terapia» şi toţi marii producători din România sunt auditaţi atât de Agenţia Europeană a Medicamentului, cât şi de cele Americană şi Japoneză. Standardele româneşti sunt, cu certitudine, cele bune şi românii trebuie să înceteze să gândească greşit că un medicament românesc este de o calitate mai slabă sau ieftin. Este un clişeu distructiv pentru pacient, pentru consumatorul de medicamente”, a afirmat directorul Dragoş Damian. El a evidenţiat că fiind parte a grupului internaţional Ranbaxy, compania sa are pieţe de desfacere în peste 50 de ţări, „de la Atlantic la Pacific”.
Pachetul majoritar al Ranbaxy a fost preluat de o companie axată pe cercetare-dezvoltare, Daiichi Sankyo din Japonia, care este în top 15 al producătorilor mondiali. Daiichi Sankyo reinvesteşte 20% din venituri în cercetare şi dezvoltare, pentru descoperirea de noi molecule, sau de noi tehnologii farmaceutice.
Dragoş Damian a arătat, în context, că la ora actuală creanţele faţă de furnizorii de medicamente au ajuns la sume exorbitante şi trebuie avut în vedere riscul pe care îl reprezintă aceste datorii. Fabrica de medicamente Terapia a fost înfiinţată în anul 1921 şi este, prin tradiţie, o garanţie a calităţii. În iunie 2006, pachetul majoritar de acţiuni al unităţii clujene de producţie a fost preluat de indienii de la Ranbaxy Laboratories Limited. Ulterior, compania japoneză Daiichi Sankyo a cumpărat 64% din acţiunile Ranbaxy Laboratories.
Sursa: Agerpres
Directorul Terapia Cluj: ”Românii continuă să gândească după stereotipul că tot ce este fabricat în România este de proastă calitate”
24 martie 2012, 11:16
Ultima modificare în 24 martie 2012, 13:16
Producătorul de medicamente ”Terapia” se bucură de succes pe pieţele externe, şi mai puţin pe cea autohtonă, pentru că românii continuă să fie tributari prejudecăţii că este mai bun ce se face în străinătate decât în ţară, consideră Dragoș Damian, directorul companiei. Piaţa autohtonă a produselor farmaceutice continuă să fie dominată de companii internaţionale venite în România după 1989.
Etichete: director,
medicamente,
terapia,
terapia cluj-napoca,
Terapia Ranbaxy
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- ING scoate la vânzare operaţiuni din Asia
- Action Global Communications semnează campania de comunicare pentru oferta publică Transelectrica
- Kandia şi-a schimbat identitatea
- Kraft Foods renunţă la 103 ani de istorie: şi-a schimbat numele!
- Anul acesta produsele Philips pot fi returnate în caz de nemulţumiri. AFLĂ cum!
- Sterling Resources, o nouă concesiune în Marea Neagră
- Tender a obținut contracte de 60 mil. euro prin Vulcan, în primul trimestru
- “We Will Fix It” a ajuns în România. Figo te ajută să vezi finala UEFA Champions League
- Linde Group a achiziționat Oxigen Plus
- Cine este regele berii în România