Potrivit unei poziții oficiale a celor de la Discovery, “acordul de retransmisie între Discovery și RCS expiră pe 30 noiembrie”, scrie paginademedia.ro
“În această dimineață, am aflat că RCS&RDS a scos Discovery Channel de pe platforma Digi Satelit. Suntem foarte dezamăgiți de ceea ce se întâmplă și credem că părerea telespectatorilor contează; îi încurajăm să și-o exprime contactând operatorul de cablu cât mai curând”, spun oficialii Discovery în poziția trimisă Paginademedia.ro.
Oficialii Discovery spun că “până în prezent, RCS a respins toate ofertele noastre comerciale, astfel încât nu s-a putut ajunge la un nou acord. Precizăm că nu am cerut, în niciun moment al negocierilor, creşterea tarifelor pentru distribuția canalelor noastre” RCS&RDS nu mai oferă gratis posturile Discovery. Află ce taxă percepe operatorul Mutarea vine în contextul în care RCS a lansat de curând, două posturi proprii de documentare, Digi Life și Digi World.
Până la ora redactării articolelor, oficialii RCS nu au răspuns întrebărilor Paginademedia.ro legate de scoaterea postului Discovery din grilă.
Discovery Channel, scos de pe RCS total în Ungaria
Discovery Channel a fost scos deja de pe rețelele RCS din Ungaria, atât de pe rețelele de cablu, cât și de pe platforma digitală.
În Ungaria, mutarea a fost făcută marți, 20 noiembrie.
RCS&RDS a scos din grilă toate canalele Discovery
RCS & RDS a lansat două canale de documentare, Digi World şi Digi Life, pe 1 octombrie, acestea făcând concurenţă posturilor Discovery.
Digi World şi Digi Life “oferă o paletă foarte largă de informaţie, care răspunde cerinţelor din acest moment ale telespectatorului de gen şi în plus, dau publicului accesul la informaţie aşa cum şi-o doreşte: concentrat, axat pe esenţă şi pe poveste – o pastilă de informaţie într-o formă apetisantă!” – declara managerul de proiect al celor două televiziuni, Bogdan Chiriţoiu.
Cele două canale au fost lansate la scurt timp după ce operatorul a scos din grila de bază canalele Discovery World, Discovery TLC România, Discovery Science, Investigation Discovery.
“A fost o pură întâmplare. Nu am scos din grilă posturile menţionate, ci doar le-am mutat într-o grila superioară. Aceste canale au fost oferite gratuit timp de un an de zile, facând parte dintr-o promoţie”, declara la lansarea celor două canale, Florin Nemeş, coordonator Marketing şi PR RCS&RDS.
RCS&RDS are 3 milioane de abonaţi la serviciile TV, 1,2 milioane la televiziunea prin satelit, iar 1,8 milioane sunt abonaţi la CATV.