Discovery va plăti aproximativ 90 de dolari pentru o acţiune Scripps pe baza preţului de la închiderea şedinţei bursiere din 21 iulie, au anunţat luni cele două companii. Preţul total al achiziţiei include şi asumarea datoriei nete a Scripps, de 2,7 miliarde de dolari.
Reţelele de televiziune se confruntă cu o scădere a numărului de abonaţi pentru serviciile de cablu şi satelit, deoarece oamenii preferă serviciile video online şi reţelele de socializare.
Prin achiziţionarea Scripps, Discovery obţine acces la un portofoliu de programe cu o audienţă ridicată: HGTV, Travel Channel şi Food Network. Luni, în predeschiderea Bursei de la New York, acţiunile Scripps au urcat cu 1,3%, la 88 dolari. Brandurile combinate ale portofoliului vor include: Discovery: Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science, Turbo/Velocity, OWN (în SUA), Discovery Kids (în America Latină) și Eurosport (în Europa). Scripps: HGTV, Food Network, Travel Channel, DIY Network, Cooking Channel, Great American Country, TVN (în Polonia), UKTV ( un joint-venture comercial cu BBC Worldwide), Asian Food Channel (prima televiziune culinară pan-regional din Asia) și Fine Living Network.
SURSA: HD Satelit, AGERPRES