Confruntată cu scăderea veniturilor, Euro Disney Paris îşi intensifică campania de atragere de clienţi din Europa de Est, parafând, în premieră, un parteneriat cu un operator aerian low-cost din regiune. «Abia am aşteptat ca Ayan să împlinească cinci ani şi să-l duc la Disneyland Paris. Am stat chiar în inima orăşelului, căci doar aşa merită distracţia. Vom reveni acolo, pentru că spectacolele sunt mereu împrospătate, dar chiar şi cele pe care le-ai mai văzut su
Confruntată cu scăderea veniturilor, Euro Disney Paris îşi intensifică campania de atragere de clienţi din Europa de Est, parafând, în premieră, un parteneriat cu un operator aerian low-cost din regiune.
«Abia am aşteptat ca Ayan să împlinească cinci ani şi să-l duc la Disneyland Paris. Am stat chiar în inima orăşelului, căci doar aşa merită distracţia. Vom reveni acolo, pentru că spectacolele sunt mereu împrospătate, dar chiar şi cele pe care le-ai mai văzut sunt o încântare pentru cei mici. Este o experienţă care trebuie trăită şi care-şi merită toată străluicrea“, a mărturisit pentru Capital vedeta de televiziune Mihaela Rădulescu, recomandând celor care încă n-au vizitat parcul de distracţii o şedere de cel puţin trei zile şi două nopţi pentru a putea vizita tot orăşelul.
La final de septembrie, Euro Disney a anunţat o scădere a cifrei de afaceri cu 7% faţă de anul trecut, la 1,23 miliarde de euro, ca efect al reducerii sumelor cheltuite de vizitatori. În acelaşi timp, compania a precizat că a înregistrat un record al numărului de vizitatori: peste 15,4 milioane de persoane. Acest lucru s-a datorat în mare parte promoţiilor noi şi afluenţei crescute de vizitatori din Europa de Est. Păstrând trendul, Euro Disney a decis să insiste pe atragerea a cât mai multor clienţi din fostul bloc comunist, pregătind în premieră un parteneriat cu o companie aeriană din regiune, nimeni alta decât operatorul low-cost Blue Air.
Parteneriat «fabriqué en Roumanie»
Anual, turoperatorii români vând fiecare câteva zeci de pachete turistice către Disneyland. „Anul acesta, am avut aproximativ 50. În tarif este inclusă şi intrarea în parc“, spune Mircea Vladu, preşedintele Prestige Tours. Preţurile unui weekend încep de la 350 de euro, pentru un adult, şi 105 euro, pentru un copil.
O afacere de miliarde
Pierderi de 63 mil. euro
200 mil. de vizitatori a avut Disneyland Paris de la deschiderea sa, în 1992, până la finalul lui 2008. Anul acesta s-a înregistrat un record de vizitatori: 15,4 milioane. Un bilet standard costă 52 euro pe zi pentru un adult, respectiv 44 de euro pentru un copil.
Ultima oprire: Shanghai
Walt Disney este compania care creează, construieşte şi administrează parcurile Disneyland. Primul astfel de parc a fost construit în 1955 în California. De atunci, s-au mai inaugurat asemenea parcuri la Tokyo (1983), Paris (1992), Hong Kong (2005), iar luna aceasta s-a primit aprobare pentru construcţia unuia la Shanghai, ce va fi inaugurat în 2014.