Anunțul a fost făcut de Mihai Bordeanu, director de marketing pentru Dacia în cadrul Grupului Renault, cu ocazia unui test drive pentru jurnalişti cu noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway.
Conform celor spuse de directorul de marketing în data de 20 noiembrie, modelele noi care vor fi lansate începând din anul 2022 vor avea şi opţiunea unei motorizări hibride.
Declarația lui Mihai Bordeanu
„La asta ne gândim foarte serios, este luată în calcul pentru viitorul gamei, este luată în calcul şi pentru viitorul altor modele. Toate modelele noi lansate începând cu 2022 vor fi electrificate. Atenţie, spun electrificate, nu electrice, deci vor avea şi această opţiune.
Deocamdată, pentru lansarea generaţiei a treia de Sandero, costurile sunt încă destul de ridicate şi atunci am preferat să lansăm gama de motoare pe care aţi văzut-o, dar, cu siguranţă, hibridul e parte din planurile de viitor”, a declarat Mihai Bordeanu, într-o conferinţă de presă.
De asemenea, acesta a exclus posibilitatea introducerii unui motor diesel pentru cele trei noi modele, care vor fi comercializate doar cu motorizări pe benzină sau benzină şi GPL.
„Am studiat trendul, ce se întâmplă cu piaţa (…), or, cererea pentru motorizările diesel e în clară descreştere pe acest segment în Europa. Răspunsul simplu este nu, nu vom avea diesel în gamă”, a explicat Mihai Bordeanu.
Vânzările Dacia au scăzut cu aproape 3% în Marea Britanie
Vânzările de maşini noi în Marea Britanie au scăzut cu 1,61% în octombrie, la 140.945 unităţi, cel mai redus nivel din 2011 înregistrat într-o lună octombrie, ca efect al pandemiei de coronavirus (Covid-19), a anunţat joi Asociaţia Producătorilor şi Comercianţilor de Automobile din Regatul Unit (SMMT), transmite Reuters.
În octombrie, Dacia a vândut 1.252 vehicule pe piaţa britanică, în scădere cu 2,72% faţă de perioada similară din 2019, când a înmatriculat 1.287 unităţi.
În topul celor mai bine vândute modele în octombrie se află Mercedes-Benz A-Class, Vauxhall Corsa, Ford Fiesta, Volkswagen Golf şi Ford Puma.
Cererea pentru vehicule electrice a crescut cu 195,2% în octombrie, în timp ce livrările de vehicule diesel şi pe benzină s-au redus cu 38,4% şi, respectiv, 21,3%.
SMMT, care se aşteaptă la un declin al livrărilor de 30% anul acesta, a cerut autorităţilor sprijin suplimentar pentru industria auto, inclusiv o posibilă schemă de subvenţii.