Pe lângă faptul că va prelua controlul deplin la TP Vision, partenerul TPV Technology va mai primi de la Philips şi o plată de 50 de milioane de euro.
Cu toate acestea, Philips nu se va retrage complet de pe piaţa televizoarelor, deoarece TP Vision va plăti Philips redevenţe anuale echivalente cu 2,2% din vânzările sale.
Însă, valoarea minimă a redevenţelor anuale a fost redusă la 40 de milioane de euro, de la 50 de milioane de euro.
'Această reducere este adecvată, având în vedere condiţiile actuale de pe piaţa televizoarelor', a declarat purtătorul de cuvânt al Philips, Steve Klink.
Cândva lider mondial în domeniul televizoarelor, Philips a pierdut treptat teren în faţa rivalilor asiatici, precum Samsung sau LG, care oferă produse cu preţuri mai mici.
Directorul general de la Philips, Frans van Houten, vrea să reorienteze compania dinspre producţia de echipamente electronice de larg consum spre domenii care oferă marje mai mari, cum sunt produsele de iluminat şi echipamentele medicale.
Philips este cel mai mare producător mondial de corpuri de iluminat şi numărul trei în lume în domeniul echipamentelor medicale. Compania are aproximativ 119.000 de angajaţi în peste 60 de ţări.
Dispare o celebră marcă de televizoare
20 ianuarie 2014, 17:38
Ultima modificare în 20 ianuarie 2014, 19:31
Producătorul olandez de echipamente electronice Philips a decis să cedeze partenerului taiwanez TPV Technology şi restul de 30% din acţiunile pe care le mai deţinea la societatea lor mixtă TP Vision, care se ocupă de producţia de televizoare marca Philipstransmite Bloomberg.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook