Astfel, din această primăvară, CNADNR va scoate un strat de beton de 8 centimetri de pe Bucureşti-Fundulea şi îl va înlocui cu un strat de asfalt.
Asfaltarea segmentului betonat, în lungime de aproximativ 25 de kilometri, ar urma să rezolve problema gropilor care apar în fiecare iarnă, iar lucrările vor costa aproximativ 20 de milioane de euro. Anunțul a fost făcut astăzi, de către directorul Direcției de Întreținere a DN și Autostrăzilor, Florea Dascălu.
Potrivit acestuia, traficul în sezonul estival se va desfăşura cu restricţii, pe o singură bandă pe sens. "Soluţia care este deja aprobată este frezarea a 8 centimetri a betonului de ciment şi înlocuire cu asfalt. Va fi un şantier şi lucrările se vor face sub circulaţie. Se va lucra pe jumătate de cale. Încercăm să rezolvăm până la sfârşitul anului", spune Florin Dascălu.
Tronsonul Bucureşti – Fundulea de pe Autostrada Soarelui a fost construit în 2004 din dale de ciment, care, din cauza fenomenului de îngheţ-dezgheţ şi a materialelor antiderapante, suferă degradări, mai ales pe prima bandă, destinată traficului greu, acolo unde uzura este mai mare.