Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize
Carrefour a transmis un comunicat de presă în care anunță faptul că a fost finalizată tranzacția cu Grupul Louis Delhaize. În urma acesteia, Carrefour va prelua toate activitățile brandului Cora din România. Echipa retailerului urmează să demareze procesul de integrare a magazinelor Cora de pe teritoriul țării noastre.
Totul se va petrece în cadrul campaniei „Cora devine Carrefour”. Ea va presupune transformarea a 10 hipermarketuri și 9 magazine Cora în magazine Carrefour.
Cu această ocazie, compania anunță că „echipa Carrefour România crește cu peste 2000 de angajați”.
„Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În plus față de cele 10 hipermarketuri și 9 magazine de proximitate, Carrefour devine și angajatorul celor peste 2000 de lucrători care au asigurat activitatea Cora în România”, anunță retailerul.
Reprezentanții companiei anunță un proces treptat de rebranding care va fi finalizat la sfârșitul anului viitor. În tot acest timp, toate spațiile comerciale vor continua să funcționeze.
Retailerul anunță că dorește să „le ofere clienților cea mai bună experiență în hipermarketurile și magazinele sale, astfel încât hipermarketurile vor rămâne deschise, pe cât posibil, pe parcursul procesului, iar magazinele de proximitate vor fi închise o perioadă scurtă de timp, pentru a fi rapid adaptate la formatul Carrefour Express”, anunță compania.
Retailerul își mărește astfel portofoliul ajungând la peste 430 de magazine
Compania a anunțat că în cadrul tranziției se dorește „o integrare cât mai bună ale ambelor universuri comerciale”.
„Experiența actuală a clienților Cora va evolua treptat către universul Carrefour. Aceștia vor face cunoștință cu produsele și furnizorii deja consacrați, cu produsele locale, expertiza comercială și standardele de calitate Carrefour, dar se vor bucura în continuare și de vechile practici eficiente păstrate de noua echipă de angajați.
Strategia va fi implementată treptat, asigurând o integrare cât mai bună ale ambelor universuri comerciale, astfel încât actualii și viitorii clienți să beneficieze cât mai curând posibil de campaniile promoționale Carrefour și de selecția de produse a retailerului. Aceeași abordare va fi aplicată și în relaționarea cu furnizorii și alți parteneri, pentru ca aceștia să adere cât mai curând posibil la toate procedurile și standardele Carrefour.
Tranzacția a fost anunțată în luna aprilie 2023 și a fost aprobată de către Consiliul Concurenței la finalul lunii octombrie 2023.
Julien Munch, CEO Carrefour România, a anunțat că „cele două echipe vor colabora pentru a le oferi tuturor consumatorilor cea mai bună experiență în magazinele noastre pe tot parcursul procesului de transformare a acestora. Le mulțumesc partenerilor, furnizorilor și clienților noștri pentru încrederea pe care ne-o oferă în fiecare zi și pentru sprijinul oferit în următorul an”, potrivit sursei citate.
Iată lista de magazine care vor fi integrate în rețeaua Carrefour: