Grupul Inditex a venit cu o veste tristă în ceea ce privește unul dintre brandurile pe care le deținea și spune că a renunțat complet la acesta. Brandul exista și în România, însă locația a fost închisă.
Un cunoscut magazin dispare din România! Locațiile au fost deja închise
Grupul Inditex informează că a renunțat la brandul Uterque, adăugând că toate magazinele de acest fel din lume au fost închise. Potrivit celor mai recente date oferite de grupul Inditex, este vorba despre 80 de magazine din 16 țări.
Printre acestea magazine, se află și cel din România, are era situat în Băneasa Shopping City din Bucureşti, singurul magazin de acest fel din România. Uterque a fost adus în țara noastră în urmă cu aproape cinci ani.
Din portofoliul grupului Inditex mai fac parte Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Oysho, Pull&Bear şi Massimo Dutti, toate aceste magazine fiind prezente pe teritoriul României.
Grupul Inditex a sistat afacerile din Rusia
În urmă cu aproximativ trei săptămâni, grupul Inditex, cel mai mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a anunțat că a oprit afacerile din Rusia și că, în plus, a închis cele 502 magazine. Potrivit grupului, vânzările online au fost și ele sistate.
”În actualele condiţii, Inditex nu poate garanta continuitatea operaţiunilor şi condiţiile comerciale din Rusia, şi temporar îşi suspendă activitatea. Investiţia în Rusia nu este relevantă din punct de vedere financiar”, spunea grupul spaniol, care a adăugat că angajații ruși care au rămas fără loc de muncă după această decizie vor avea parte de un plan de sprijin.
În aceeași perioadă, H&M al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, anunțase că renunță, temporar, la vânzările din Rusia. Compania spunea la acea vreme că este îngrijorată cu privire la derularea evenimentelor din Ucraina, în timp ce magazinele spaniolă de modă Mango și Tendam au anunțat închiderea temporară a locațiilor de pe teritoriul Federației Ruse.
Grupul Inditex și-a reorganizat activitatea din România
Într-o altă ordine de idei, acest grup a decis, în urmă cu ceva timp, să își reorganizeze activitatea din România, motiv pentru care toată activitatea grupului a fost mutată pe o singură entitate juridică, în condițiile în care, anterior, pentru fiecare brand al grupului exista o altă firmă care îl opera.