Rezultatele au fost susținute de divizia de Distribuție și Transport mărfuri și de segmentul pieței interne a Statelor Unite, care au contribuit, de asemenea, și la obținerea unui profit de 1,06 miliarde dolari, cu 14% mai mult față de valoarea de 930 milioane de dolari, înregistrată anul trecut. În plus, UPS a livrat 965 milioane de colete, ceea ce reprezintă o creș0tere de 0,7% față de trimestrul trei din 2010.
 „UPS a obținut din nou o creștere puternică a căștigurilor trimestriale în contextul unui mediu economic global dificil”, a declarat Scott Davis, președinte și CEO al UPS.
Totodată, UPS își menține perspectiva de creștere a profitului în 2011, de 4,15 – 4,40 miliarde de dolari. La începutul lunii octombrie, compania a anunțat introducerea a două noi servicii de returnări pentru clienții din 30 de țări din Europa, inclusiv din România, oferind companiilor și destinatarilor coletelor posibilitatea de a controla mai ușor modul de returnare și schimbare a articolelor expediate.
În plus, în septembrie, compania a anunțat o extindere semnificativă a centrului său aerian european din Koln (Germania). Investiția în valoare de 200 milioane de dolari va folosi tehnologia de ultimă generație a UPS pentru a îmbunătăți eficiența și a susține creșterea constantă din regiunea europeană.