Retailerul Diverta a investit 250.000 de euro in relansarea Diverta online, www.dol.ro. Acesta este dezvoltat in premiera in Romania pe platforma IBM WebSphere Commmerce 6, fiind in acest moment singurul magazin Web 2.0 din tara noastra.

“La nivel mondial exista numeroase magazine care folosesc aceasta platforma. Pentru Diverta online, platforma IBM WebSphere Commerce este dezvoltata in versiunea 6. Acest concept este de ultima generatie si, conform IBM, Diverta online se numara printre primele companii care au implementat versiunea completa a Web 2.0 la nivel international. In Romania Diverta este singurul magazin online care foloseste tehnologia Web 2.0.”, puncteaza Laura Serban, Director de Dezvoltare al Grupului RTC. Lansat in versiune beta, Dol.ro va iesi din aceasta forma peste sase luni.

Pentru anul 2009 Dol.ro isi propune sa realizeze 5-10% din totalul vanzarilor Diverta, conform declaratiei lui Octavian Radu (foto), presedintele grupului RTC. In 2010 acesta mizeaza ca vanzarile Dol.ro sa ajunga la 20% din business-ul Diverta. In 2008 Dol.ro va aduce doar 1% din vanzarile Diverta.

Octavian Radu a mai declarat ca investitiile in marketing pentru Diverta online se vor ridica pana la peste 50.000 de euro, apelandu-se atat la publicitate online cat si offline.

Diverta online pune la dispozitia consumatorilor peste 34.000 de produse din 8 game (carte, IT, electronice, filme, muzica, jocuri, jucarii, papetarie) active la momentul lansarii si servicii orientate catre client. In ceea ce priveste cartea, Dol.ro ofera clientilor 15.000 de titluri.

Pe langa portalul Dol.ro, in 2009 Diverta va lansa un alt site dedicat in special romanilor din afara tarii – RomShop.ro. Acesta va fi axat doar pe produse tipic romanesti, pe care clientii nu le pot gasi in afara tarii. In prezent, RomShop.ro redirectioneaza utilizatorii catre Dol.ro.

In 2007 Diverta a inregistrat o cifra de afaceri de 46,5 milioane euro, in crestere cu 20% fata de anul anterior.