Diverta deschide cel mai mare magazin şi anunţă extinderea în sistem de franciză

Retailerul Diverta a ianugurat astazi noul magazin Diverta amplasat pe bd. Magheru nr. 9, locatie cu o suprafata totala de 1.700 de metri patrati. Diverta Magheru, aflat in fost locatie a magazinului universal Eva, va fi deschis publicului incepand din 29 august. Diverta Magheru a insemnat o investitie totala de 2 milioane de euro si va realiza, conform declaratiei lui Dan Rosu, CEO-ul Diverta, o cifra de afaceri de 7 milioane de euro pe an incepand din 2009 . Acesta a mai adaugat ca se asteapt

Retailerul Diverta a ianugurat astazi noul magazin Diverta amplasat pe bd. Magheru nr. 9, locatie cu o suprafata totala de 1.700 de metri patrati. Diverta Magheru, aflat in fost locatie a magazinului universal Eva, va fi deschis publicului incepand din 29 august.

Diverta Magheru a insemnat o investitie totala de 2 milioane de euro si va realiza, conform declaratiei lui Dan Rosu, CEO-ul Diverta, o cifra de afaceri de 7 milioane de euro pe an incepand din 2009 . Acesta a mai adaugat ca se asteapta ca noul magazin sa aiba un trafic de vizitatori de peste 500.000 de persoane in fiecare an.

Noua locatie reprezinta, pe langa cel mai mare magazin din reteaua Diverta, si o noua filosofie de shopping, un nou slogan. Octavian Radu, seful RTC, a declarat ca noul Diverta are la baza 3 zone de interes: “Imi place”, “Ma joc si invat” si “Am succes”, zone care sunt create pe tipologia clientului. Pe langa vechile produse, carti, papetarie si IT, Diverta Magheru aduce si produse de design interior, bijuterii si ciocolata, condimente si accesorii gastronomice.

Diverta va include de asemenea in noul concept si o zona de cafenea, Cup&Cino, brand prezent in Romania incepand cu lansarea Diverta Magheru, prin franciza detinuta de catre Grupul RTC.

In ceea ce priveste strategia de dezvoltare pentru urmatorii ani, Dan Rosu a anuntat ca in urmatorii 2-3 ani va avea loc rebrandingul tuturor magazinelor Diverta. Remodelarea acestora va atrage o investitie totala de 7 – 8 milioane de euro. Primul magazin Diverta care va fi reamenajat este cel amplasat in cadrul Plazza Romania, a carui schimbare va fi efectuata in totalitate pana la finle anului in curs.

Dan Rosu a mai adaugat ca in perioada 2008-2011 suprafata de vanzare a Diverta se va dubla, ajungand la peste 45.000 de mp – vizand orasele cu peste 70.000 de locuitori. Astfel, compania vizeaza deschiderea a 6 noi magazine cu o investitie de 6 milioane de euro, in Suceava, Braila, Deva, Piatra Neamt, Bucuresti dar si in afara tarii, la Chisinau. Magazinul de la Chisinau va fi deschis luna viitoare si va comercializa aceleasi produse ca si reteaua Diverta din Romania.

Una dintre strategiile de extindere a Diverta reprezinta si lansarea francizei cel mai devreme la inceputul anului 2009. “Fiind o franciza de concept nu va impune o bariera de intrare foarte mare” a declarat Octavian Radu, presedintele RTC. Chiar daca nu va fi impusa o taxa de franciza foarte mare, cei care vor deschide francizele vor suporta costurile de amenajare a spatiului. Seful RTC a mai adaugat ca spera sa ajunga in scurt timp la 200 de francize Diverta in toata tara.

Diverta are in plan, de asemenea, si lansarea unui magazin online, Romshop.ro, dedicat in mod special romanilor din afara tarii.

Diverta va deschide si un magazin Apple in aproximativ o luna, magazin care va fi amplasat in Plazza Romania si va comercializa exclusiv produse Apple.