LG a înregistrat la nivel global vânzări consolidate de 11,7 miliarde dolari, ceea ce reprezintă o scădere cu până la 2% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. După două trimestre consecutive în care compania a înregistrat pierderi, profitul operaţional a atins 116 milioane dolari. LG a raportat o scădere netă de 14 milioane în acest trimestru, datorată în principal pierderilor de 50 milioane dolari rezultate din investiţiile companiilor afiliate.
Compania Home Entertainment a înregistrat o scădere a veniturilor de 4,8% atingând 4,7 miliarde, comparativ cu primul trimestru din 2010, ceea ce reflectă cererea scăzută şi reducerea costului de vânzare. Totuşi, LG a livrat un număr mai mare de televizoare cu ecran plat în primul trimestru, respectiv 6,8 milioane unităţi ceea ce reprezintă o creştere de 13% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Prin reducerea costurilor, compania a înregistrat o evoluţie trimestrială a profitului operaţional, acesta atingând 73,1 milioane dolari.
Compania Mobile Communications, a raportat un venit din vânzări în scădere cu 8,3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut atingând 2,6 miliarde dolari. În timp ce livrările totale de terminale au scăzut trimestrial datorită sezonalităţii, profitul operaţional a crescut semnificativ în primul trimestru al anului curent ca rezultat al telefoanelor inteligente introduse în portofoliul companiei şi reducerii costurilor generale. Compania vizează diversificarea portofoliului de terminale prin lansarea unor noi telefoane inteligente precum LG Optimus Black şi LG Optimus 3D şi prin creşterea profitabilităţii prin viitoarele reduceri de costuri.
Compania Home Appliance continuă să obţină rezultate pozitive, înregistrând vânzări în creştere cu 3,4%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 2,4 miliarde dolari şi un profit operaţional de 91 milioane dolari. Vânzările înregistrate de subsidiarele companiei au crescut datorită vânzărilor ridicate pe pieţele emergente precum Rusia, India şi alte pieţe asiatice.
În ceea ce priveşte companiile Air Conditioning şi Energy Solutions, vânzările au ajuns la 1,3 miliarde dolari, ceea ce reprezintă creştere de 23,8% comparativ cu perioada similară a anului trecut şi un profit operaţional de 35 milioane dolari.
Compania estimează creşteri semnificative în al doilea trimestru din 2011 o dată cu începerea sezonului de achiziţionare a sistemelor de climatizare, consolidarea vânzărilor de aparatură electrocasnică şi impulsionarea vânzărilor globale de televizoare Cinema 3D şi telefoane inteligente din familia Optimus.