Începând cu 1 ianuarie 2012, Susan Docherty va prelua funcţia de preşedinte şi director general al Chevrolet Europe. Aceasta va ocupa funcţia deţinută anterior de Wayne Brannon, care a decis să se retragă de la General Motors după 38 de ani de activitate în cadrul companiei.
„Este o onoare pentru mine să primesc „ştafeta” Chevrolet de la Wayne Brannon şi echipa sa şi voi munci din greu chiar din prima zi de activitate în noul post”, a declarat Susan Docherty. „Având în vedere cele şapte autoturisme şi SUV-uri noi care au ajuns în reprezentanţele Chevrolet din Europa în ultimele luni, este o ocazie foarte bună pentru noi să depăşim concurenţa şi să ne extindem activitatea în Europa.”
Începând cu luna mai 2010, Susan Docherty a ocupat funcţia de Vice-preşedinte de vânzări, marketing şi servicii post-vânzare în cadrul GM International Operations, având o contribuţie semnificativă la succesul înregistrat de GM şi Chevrolet pe pieţele emergente.
Susan Docherty a ocupat anterior postul de Vice-preşedinte pentru marketing S.U.A. în cadrul GM. Printre alte funcţii importante pe care le-a ocupat pot fi amintite cele de Vice-preşedinte vânzări, service şi marketing S.U.A. pentru GM, Director General la Buick-Pontiac-GMC, Director de marketing în cadrul GM Europe cu sediul în Germania şi Director internaţional de marketing şi comunicare la Zurich.
Wayne Brannon s-a alăturat companiei GM în anul 1973. A deţinut diverse poziţii în cadrul departamentelor de vânzări, marketing şi planificare pentru Cadillac, înainte de a deveni Director GM de vânzări şi marketing pentru Africa în anul 1992. Începând din acel an, a condus diverse activităţi de vânzări şi marketing în Africa, Orientul Mijlociu şi America de Sud, locuind atât la Zurich cât şi la São Paulo. De la începutul anului 2006, a impulsionat activitatea de relansare a mărcii Chevrolet în Europa.
În timpul conducerii lui Brannon, Chevrolet şi-a dublat volumul vânzărilor în Europa. Pe parcursul primelor trei trimestre ale anului 2011, Chevrolet a vândut peste 380.000 de autovehicule în Europa, realizând o creştere de ordinul zecilor a vânzărilor în 11 ţări.