Primul indicator lansat de Facebrands.ro este cifra utilizatorilor care au interacţionat cu o anumită pagină într-o anumită perioadă de timp. “Engaged Users” este un indicator mai clar decât numărul de fani, pentru că se referă la utilizatorii care au interacţionat cu pagina, fiind implicaţi sau “engaged” în activitatea paginii respective, prin mesajele cu care au interacţionat.
Cel de-al doilea indicator lansat de Facebrands.ro se numeşte “content engagement rate” şi reprezintă rata de interacţiune pe elemente de conţinut publicate pe reţelele de socializare, care permite analiza pe tipuri de conţinut şi interacţiuni dar şi comparaţia cu cifrele paginilor concurente şi cu cifrele de “content engagement rate” pe categorie.
Cei doi indicatori sunt primii dintr-o serie de 30 de indicatori disponibili începând cu săptămâna viitoare, care oferă posibilitatea unei analize comparative şi competitive a fanpage-urilor româneşti.
Serviciul lansat de agenţia de comunicare Standout şi dezvoltatorul de soluţii web Byte Flux a lansat un set de indicatori de performanţă pentru paginile de Facebook.
"Am anunțat cifra utilizatorilor care s-au implicat în luna iunie în activitățile fanpage-urilor românești pentru a atrage atenția asupra diferenței dintre fani implicați /engaged, cum îi numim noi, și fani declarați, care n-au facut altceva decat să apese un buton de like în dreptul unei pagini. Aceasta diferență se găsește, în proporții variabile, și în indicatorii fiecărei pagini, ba chiar pentru majoritatea paginilor este mult mai mare", a spus, pentru capital.ro, Ionuț Oprea, manager la Standout, care arată că ar trebui sa se urmărească "nu doar creșterea numărului de fani, pentru ca asta nu le garantează companiilor expunerea mesajelor către toți fanii, ci și convertirea fanilor declarati în fani care interacționează cu pagina, în felul acesta atingând două obiective: pe de o parte o expunere a acestora mult mai clară la mesajele paginii, pe de altă parte acumularea de interacțiuni pe mesajele publicate care duce, la rândul ei, la o expunere mult mai mare a mesajelor respective în rândul fanilor, care pot interacționa la rândul lor".
SURSA: Standout
Doar 567.663 din românii de pe Facebook au interacţionat cu fanpage-urile româneşti în iunie
6 iulie 2011, 15:22
Ultima modificare în 6 iulie 2011, 18:22
Numai 567.663 din utilizatorii români de Facebook au interacţionat cu fanpage-urile româneşti în luna iunie, conform serviciului de monitorizare Facebrands.ro.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- „The Industry”, o nouă revistă dedicată profesioniștilor din media
- TVR Cultural își lansează canal propriu pe Trilulilu
- Hi5 a pierdut jumătate din clienţii unici în ultimul an
- OTV, cel mai amendat post de televiziune în 2011
- Murdoch i-a vândut “gaura neagră” Myspace lui Justin Timberlake
- IAA România are un nou Consiliu Director
- Cei mai mulţi bloggeri români au sub 19 ani
- Cifre uimitoare despre revoluţia Social Media
- Şeful Google România: „Publicitatea online din România valorează 20 de milioane de euro”
- Israel, în război cu Apple