În luna februarie cei doi au participat, alături de peste 200 de alți pasionați de jocuri, la hackathon-ul de o zi, desfășurat concomitent în 4 locații ale Electronic Arts, mai precis în Vancouver, Stockholm, Redwood City, California și București. Timp de 12 ore, echipe formate din doi până la cinci programatori au gândit și dezvoltat aplicații pornind de la cerințele concursului. Aplicațiile câștigătoare au fost punctate în funcție de originalitate, funcționalitate și aspectul de prezentare.
Echipa Bad Donkey Games, reprezentată de cei doi români, a dezvoltat aplicația UFOs again, un joc realizat în flash pe un framework numit Starling 2D. Diferența a fost facută de mecanica de joc distractivă, design-ul grafic atragător, dar și doza de umor ce conferă personalitate jocului.
“Inițial ne-am înscris gândindu-ne că e o bună oportunitate să participam la un concurs organizat de Electronic Arts, dar și să ne distram jucându-ne. La ora 10.00 am primit cerințele de la organizatori, am facut un mic brainstorming și apoi ne-am apucat de treabă. Jocul are ca temă salvarea planetei de la invazia extraterestră, cu ajutorul unei raze laser care se formează atunci când două degete ating ecranul” au declarat cei doi.
Premiul cel mare obținut de cei doi constă într-o vizită la unul dintre studiourile Electronic Arts din lume.
După succesul obținut la concurs cei doi plănuiesc să dezvolte aplicația pe mai multe nivele. Ea va fi disponibilă pe Google Play și App Store. În prezent, își doresc să continue să creeze jocuri, iar în acest sens au lansat Black Bear Studios, un studio indie care își propune să lanseze jocuri distractive și de calitate, într-o piață care, în prezent, este dominată de jocuri care pun pe primul loc câștigul financiar și abia pe locul doi experiența utilizatorului.