Doi români i-au cucerit pe străini cu o afacere inedită în inima cartierului Aigburth din Liverpool. Pe o străduță liniștită din cartier, localnicii se îngrămădesc la coadă pentru a se bucura de produsele celor doi.
Adelina Blănaru și Marius Dogaru i-au cucerit pe străini cu o afacere inedită. Este vorba despre Lunko, o patiserie deschisă de cuplul de români în inima cartierului Aigburth din Liverpool.
Afacerea celor doi a avut mult succes
Patiseria este cunoscută pentru deliciile sale. Oamenii se îngrămădesc la coadă în fiecare zi, mulțumită produselor sale de înaltă calitate și a dedicației neobosite a proprietarilor.
Cei doi, originari din România, s-au mutat în Marea Britanie, la Kirkby, în 2015. Ei au făcut această mutare după o scurtă perioadă petrecută la Paris, unde Marius Dogaru și-a perfecționat abilitățile de patiser.
Ulterior, au deschis Lunko pe Little Parkfield Road, lângă Lark Lane. De atunci, au făcut tot posibilul pentru a satisface cerințele clienților lor.
Comentariile de pe rețelele de socializare arată că eforturile depuse de Adelina Blănaru și Marius Dogaru nu au trecut neobservate.
De exemplu, un client a scris pe Instagram că a găsit „cea mai bună patiserie din Europa”.
„Dacă vă plac produsele de patiserie, le veți iubi pe acestea. Asigurați-vă că adăugați această oprire la itinerariul dvs. la Liverpool”, a scris altcineva pe Instagram.
Totuși, acest val de popularitate a dus cu el și mai multe provocări. Mai exact, mulți oameni s-au plâns din cauza timpului de așteptare.
Din acest motiv, patiseria a explicat că unicul manager al rețelelor sociale va lua o pauză pentru „sănătatea mintală”, după multe comentarii negative.
„Toți suntem oameni,” a declarat brutăria, subliniind dificultățile întâmpinate în încercarea de a reduce timpii de așteptare.
Cuplul din spatele brutăriei nu a fugit de dificultăți
Chiar și așa, Adelina Blănaru și Marius Dogaru nu au dat înapoi. Au deschis brutăria și în zile suplimentare în timpul săptămânii, pentru a gestiona mai bine fluxul de clienți.
Într-o postare realizată de Lunko, clienții au fost informați că patiserii „lucrează neobosit pentru a asigura o selecție bună”.
„Patiserii noștri lucrează neobosit pentru a asigura o selecție bună până cel puțin la ora 14.00. Coacem literalmente o mulțime de produse de patiserie,” a explicat Lunko.
Despre experiența la Lunko a vorbit și Emilia Bona, un reporter la Liverpool Echo. Ea a descris vizita ca fiind una de neuitat, în ciuda faptului că a așteptat la coadă și a plătit 13,50 lire sterline pentru trei articole.
Cu privire la problemele de aglomerație, patiseria a oferit un răspuns pe rețelele de socializare.
„Servim în medie un client pe minut. Fiecare ingredient pe care îl folosim, de la lapte la făină, la ceai a fost atent cercetat și ales special. Personalul nostru este incredibil de talentat și calificat și se străduiește să devină și mai bun în fiecare zi. Aceasta este o afacere bazată pe dăruire, dragoste adevărată pentru produse de patiserie și cafea, precum și îmbunătățire continuă. Vă rugăm să știți că facem tot posibilul. Scopul nostru este să aducem fericire oamenilor, chiar dacă uneori asta înseamnă să facem sacrificii personale”, a transmis Lunko.