Au identificat o nişă care nu a mai fost exploatată şi au creat o reţea globală care selectează tot conţinutul de calitate de pe internet într-un singur loc, mai exact o platformă de socializare cu motor de căutare pe domenii variate.
"Pentru a înţelege viitoarele generaţii, mai întâi trebuie să înţelegem că schimbarea este necesară. Scopul nostru trebuie să fie întotdeauna acela de a oferi cel mai bun sistem educaţional”, suţin Roxana Nistor şi Eduard Totok, antreprenorii timişoreni care au fondat Destiny – New Beginnings.
Au investit aproximativ 60.000 de euro, bani proprii, pentru a pune bazele acestui business şi, în ciuda faptului că au fost presaţi de bugetul mic şi nevoiţi, uneori, să grăbească lucrurile, iar investitorii români, cărora le-au prezentat ideea venită pe băncile facultăţii, i-au sfătuit să regândească totul pentru că-şi propun prea mult, nu s-au lăsat şi au mers mai departe, aşa cum au ştiut ei mai bine.
Cei doi şi-au propus să promoveze fiecare domeniu, alături de oamenii care au reuşit să ajungă acolo unde şi-au propus şi de la care utilizatorii platformei vor avea ce învăţa.
Roxana Nistor şi Eduard Totok au ales să-şi dedice întreaga lor energie domeniului IT, pentru că, din pacate, este singurul domeniu prin care poţi pune la dispoziţie structura necesară pentru promovarea celorlalte domenii, conform spuselor celor doi.
A durat aproximativ un an până ce ideea a devenit afacere. Astfel că după ce au conceput designul şi platforma a devenit funcţionabilă, şi-au zis că sunt pregătiţi pentru următorul nivel, împreună cu experţii din Germania care contribuie la platformă printr-o grafică high-tech, care va permite, folosind noile tehnologii de comunicaţie online, ca meditaţiile pentru şcoală sau consultaţiile medicale să se desfăşoare, în online.
Eduard Totok spune că îl admiră pe Steve Jobs, care l-a şi inspirat, pentru că “Steve Jobs a înţeles că marketing-ul, creativitatea şi găsirea pasiunii sunt componentele necesare ale unui business de success”.
În viitor, antreprenorii şi-au propus să fie prezenţi pe întreg mapamondul, promovând toate domeniile existente şi oferindu-le oamenilor o platformă făcută „pentru ei şi despre ei”, după cum bine susţin.
„Posibilităţile de dezvoltare a platformei Destiny sunt nenumarate. Imaginaţi-vă să aveţi în fiecare domeniu tot ce aveţi nevoie cum ar fi e-commerce, meditaţii online, locuri de muncă şi altele, unde fiecare domeniu va avea propria lui lume 3D cu care poţi şi interacţiona”, conchid ei.
În prezent, la Destiny lucrează aproximativ 30 de persoane, printre care se numără experţi din Craiova, Sibiu, Cluj, Germania şi Irlanda.