Dolce Sport, o nouă etapă în evoluţia Dolce

După lansarea serviciilor de IPTV în 2009, Dolce intră într-o nouă etapă de dezvoltare prin lansarea canalului propriu Dolce Sport care şi-a prezentat săptămâna aceasta grila de emisiuni şi echipa redacţională. „Lansarea oficială a primului său canal tematic, Dolce Sport, care reprezintă o nouă etapă în evoluţia serviciilor de televiziune oferite de Romtelecom, va fi urmată în viitorul apropiat de introducerea unor noi canale TV tematice sub brandul Dolce, de muzică

După lansarea serviciilor de IPTV în 2009, Dolce intră într-o nouă etapă de dezvoltare prin lansarea canalului propriu Dolce Sport care şi-a prezentat săptămâna aceasta grila de emisiuni şi echipa redacţională.

„Lansarea oficială a primului său canal tematic, Dolce Sport, care reprezintă o nouă etapă în evoluţia serviciilor de televiziune oferite de Romtelecom, va fi urmată în viitorul apropiat de introducerea unor noi canale TV tematice sub brandul Dolce, de muzică şi filme, care vor consolida poziţia de furnizor de divertisment a companiei prin care ne dorim să ne diferenţiem pe piaţă. În perioada imediat următoare vom livra clienţilor noştri o cantitate dublă de sport prin al doilea canal dedicat, Dolce Sport 2,” a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Dezvoltarea Afacerii. Pentru mai multe date privind evoluţia Dolce, click aici.

Din această săptămână, Dolce Sport 1 şi 2 intră în direct cu meciurile din Liga Campionilor şi se prezintă în faţa telespectatorilor cu cei mai buni specialişti pentru comentarii sportive din ţară, între care Vlad Enăchescu, Emil Grădinescu, Cosmin Băleanu şi Bogdan Cosmescu (vezi profilele lor).

„Aducem în faţa telespectatorilor noştri cea mai premiată echipă de comentatori, profesionişti a căror experienţă cumulată în domeniul presei sportive depăşeşte 60 de ani, pentru a ne asigura că le vom oferi acestora experienţe inedite. Iar fanilor înrăiţi le aducem încă o veste bună: cui nu-i ajung două meciuri de Liga Campionilor UEFA în direct în fiecare seară, poate intra pe dolce-sport.ro şi poate urmări live pe internet celelalte partide,” a declarat Vlad Enachescu, Director General Dolce Sport. 

Un loc special în grila Dolce Sport îl ocupă talkshow-ul zilnic La Dolce Liga, a cărui oră de difuzare va depinde de transmisiunile în direct ale celor mai importante partide, şi care va trata „la cald” evenimentele importante din sport, cu precădere pe cele din Ligile care menţin atenţia microbiştilor: Liga Campionilor UEFA şi cele româneşti de fotbal. Va fi o emisiune dinamică, pigmentată de intervenţii în direct din diverse locaţii, de scurtă durată, de aproximativ o oră şi prezentată de doi oameni de televiziune tineri, dar deja cunoscuţi în televiziune: Costin Stucan (de luni până joi) şi Claudiu Giurgea (vineri-duminică).

Ştirile Sport 24 vor acoperi evenimentele din lumea sportului intern şi internaţional, prezentând cele mai proaspete noutăţi pentru telespectatorii canalelor Dolce Sport. Acestora li se vor adăuga în curând alte emisiuni. Morning Sport va da un gust mai bun cafelei de dimineaţă a oricărui microbist – Dorinel Artene va face revista presei sportive, va analiza împreună cu invitaţii săi evenimentele din ziua precedentă şi le va comenta pe cele din viitorul apropiat. Sport Center va fi un maraton care va combina jurnalismul de calitate cu transmisiunile diverselor competiţii sportive în week-end-uri. Comentarii alături de invitaţi in studio, pase către corespondenţii aflaţi în mijlocul celor mai importante evenimente sportive şi meciuri în direct sunt ingredientele unei reţete care va intra uşor în meniul iubitorilor de sport.

La Dolce Sport se pot viziona în acest moment toate meciurile de fotbal din UEFA Champions League, dar şi competiţii precum Cupa Mondială la handbal feminin, în care România îşi va apăra titlul de campioană, sau cele mai importante partide ale Ligii a 2-a de fotbal din România. Vezi lista completă a competiţiilor pentru care Dolce Sport a achiziţionat drepturi de difuzare.

Canalul Dolce Sport este disponibil pe platformele Dolce (DTH si IPTV), NextGen şi Boom, fiind vizionat in peste 1,2 milioane de case din România.