Conform unui comunicat remis de companie, tranzacția în valoare de 20 de milioane de dolari a fost aprobată de Consiliul Concurenței.
Marca AMIGO este binecunoscută pe piața din România încă din 1982, în timp ajungând să fie comercializată și în alte ţări din zonă. AMIGO a fost evaluată la o cifră netă de afaceri de aproximativ 12,5 millioane de dolari în 2012, iar cota sa de piaţă, în volum, este estimată la aproximativ 1,8% din piaţa de cafea din România.
“Suntem încântați de definitivarea achiziției mărcii AMIGO, atât de cunoscută românilor încă din anii ‘80.Tranzacția este benefică atât pentru compania STRAUSS, cât și pentru întreaga piață a cafelei: nouă ne va consolida poziția competitivă pe segmentul de cafea solubilă, iar pieței îi va aduce o revigorare binevenită.”, a declarat Marius Meleșteu, General Manager STRAUSS Europa Centrală și de Sud.
STRAUSS Coffee BV are ca acţionari Grupul STRAUSS (74.9%) şi TPG Capital (25.1%). Vânzările anuale ale companiei depășesc un miliard de dolari. Compania are în portofoliu mărci locale de cafea și ocupă poziții de top în piețele în care își desfășoară activitatea, cum sunt Israel, Brazilia, Polonia, România, Serbia, Rusia și Ucraina. STRAUSS Coffee are 14 unități de producție în întreaga lume și peste 6.000 de angajați.