Mai mult, compania raportează o creștere de 30% a numărului de distribuitori. Anul 2012 a fost al patrulea consecutiv în care Herbalife a înregistrat o creștere a afacerii în România.
"În 2012, am continuat să ne consolidam afacerea în regiune și în România, în ciuda condițiilor generale de instabilitate economică. Succesul nostru se bazează pe un model de afacere care se concentrează pe formarea, dezvoltarea și sprijinirea distribuitorilor independenți. Noi le oferim oamenilor oportunitatea de a avea o afacere proprie, bazată pe branduri puternice și produse inovatoare. Creșterea numărului nostru de distribuitori, diversificarea gamei de produse și îmbunătățirea eficienței distribuitorilor noștri, care deservesc tot mai mulți clienți, sunt principalii factori care impulsionează creșterea afacerii Herbalife în România", spune Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife pentru România & Moldova.
Gama de nutriție internă susține creșterea afacerii
Produsele care au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a companiei sunt cele din categoria de nutriție internă, asa cum este Shake-ul Formula 1, cel mai bine vândut produs Herbalife, care deține la ora actuală o cotă de 33% pe piața mondială a shake-urilor, înlocuitori de masă.
Dorința de a slăbi și necesitatea unui al doilea job au adus o creștere de 32% pentru Herbalife România în 2012
12 martie 2013, 11:03
Ultima modificare în 12 martie 2013, 13:03
Herbalife România a raportat o creștere de aproximativ 32% a afacerii în 2012 comparativ cu anul precedent. Astfel, țara noastră se situează pe locul al treilea în topul țărilor cu cea mai rapidă creștere din Regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa).
Etichete: herbalife
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook