Companiile din industria frumuseţii aflate pe segmentul vânzărilor directe nu au de suferit din cauza crizei, cererea fiind constantă şi costurile operaţionale mult mai mici. Un avantaj al companiilor cu vânzări directe este modul de abordare al clientului, care primeşte toate informaţiile de care are nevoie „la pachet” cu produsul. „Marele avantaj este că o companie de vânzări directe nu oferă doar simple produse. Cumpărătorul beneficiază de servicii pe
Companiile din industria frumuseţii aflate pe segmentul vânzărilor directe nu au de suferit din cauza crizei, cererea fiind constantă şi costurile operaţionale mult mai mici. Un avantaj al companiilor cu vânzări directe este modul de abordare al clientului, care primeşte toate informaţiile de care are nevoie „la pachet” cu produsul.
„Marele avantaj este că o companie de vânzări directe nu oferă doar simple produse. Cumpărătorul beneficiază de servicii personalizate. El nu cumpară un produs anonim de pe raft, ci primeşte un produs însoţit de toate detaliile şi explicaţiile solicitate”, a declarat pentru capital.ro Violeta Isac, marketing coordinator Amway România.
Economie de timp şi energie
Pe lângă aceasta, consumatorii de cosmetice distribuite de companiile cu vânzări directe fac economie de timp şi de energie, distribuitorii fiind cei care prezintă produsele şi cei care le şi livrează.
„Serviciile personalizate şi fidelizarea clienţilor sunt principalele avantaje ale companiilor de vânzări directe care vând produse cosmetice. Cred că întotdeauna vor exista consumatori care vor prefera abordarea personalizată în cumpărarea unui produs”, mai spune Violeta Isac.
În acest moment, pe piaţa locală de cosmetice, principalii jucători din domeniul vânzărilor directe sunt Amway, Oriflame şi Avon.
DETALII:
Citeşte şi DOSAR CAPITAL.RO: Industria cosmetică fardează urmările crizei