În forma sa actuală, Coșul de legume a pornit în anul 2011, cu Andrei și Alexandra Barbu care au vrut să își hrănească fetița cu alimente sănătoase. Și pentru că cererea era din ce în ce mai mare, la sfârșitul lui 2012, lui Andrei Barbu și soției sale Alexandra, li s-au alăturat Matei și Sabina Dumitrescu, care au devenit asociați.

”Provenim din domenii diferite, de la IT la psihologie, însă avem valori și principii comune în ceea ce privește mâncarea pe care o consumăm noi și mai ales copiii noștri”, susțin agricultorii care au creat brandul ”Coșul de legume”.

Încă de la început, afacerea s-a împrietenit cu internetul și cu presa, care s-a arătat interesată de noul proiect. De altfel, secțiunea apariții în presă de pe site-ul cosuldelegume.ro este plină de articole și reportaje realizate în ultimii ani. Pe Facebook, pagina tinerilor fermieri are nu mai puțin de 36.000 de aprecieri, un record pentru o mică afacere agricolă. Dintre prietenii virtuali, mii le-au devenit și clienți care le comandă marfa online și beneficiază fie de livrarea la domiciliu, fie își pot ridica cumpărăturile din diferite puncte din Capitală, dintre care o cafenea de la Piața Romană și chiar o familie din cartierul bucureștean Foreasca. ”Orice persoană poate deveni centru de livrare dacă plasează și primește comenzi pentru încă 3-4 prieteni, rude sau vecini! Astfel puteți beneficia de livrare gratuită și de prioritate la livrare”, explică fermierii.

Când vine vorba de promovare, fiecare membru al echipei de la fermă are sarcinile sale. ”Având experiența și cunoștințele necesare, noi ne-am stabilit împreună strategia de promovare și ne-am creat logo-ul. Nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Pentru fermierii care nu în spate o activitate în domeniu, le recomandăm să apeleze la o firmă specializată sau să fie foarte inspirați în găsirea ideii care le descrie cel mai bine munca și produsele.