În timp ce piața locală de curierat crește, jucătorii își fac planuri tot mai îndrăznețe cu o țintă precisă: să ocupe o cotă cât mai mare din piață.
Compania de curierat DPD România tocmai a anunțat că a înregistrat, în primele nouă luni ale anului, o creștere de 36% a volumului de expediţii, faţă de perioada similară a lui 2015. Evoluția livrărilor a susținut și majorarea cifrei de afaceri cu circa 27%, comparativ cu primele trei trimestre din anul precedent.
În perioada analizată, afacerile companiei au fost generate, cu precădere, de livrările pe plan intern, care au reprezentat 80% din totalul expedierilor efectuate de companie. Trimiterile din țară în străinătate au avut o pondere de 15%, în timp ce 5% dintre coletele livrate au ajuns din străinătate în țară.
”Toate demersurile și investițiile de până acum ne-au ajutat să ne apropiem vertiginos de target-ul impus la începutul anului, care vizează, pentru 2016, un plus de 30% in cifra de afaceri și majorarea volumelor cu 35%. Trendul ascendent se va menține și în perioada următoare, direct proporțional cu evoluția e-commerce-ului, cel mai important pilon pentru piața de curierat”, spune Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Conform acestuia, cele mai multe livrări pentru curierii DPD România, la nivelul primelor trei trimestre, au fost în martie, august şi septembrie, cele trei luni cumulând 35% din totalul înregistrat în perioada analizată.