Compania activează pe piața de servicii online prin dpdonline.ro, o platformă care oferă posibilitatea de plasare a comenzii și de plată prin e-payment cu orice card bancar.
DPD România a înregistrat în primele nouă luni ale lui 2011 o cifră de afaceri de 26 milioane de lei, în creștere cu 25% față de perioada similară a anului trecut, și un profit de peste 1,4 milioane de lei, cu 8% mai mare față de cel raportat după trimestrul trei al lui 2010. Pentru sfârșitul lui 2011, DPD România își menține estimarea unei creșteri cu 25% a cifrei de afaceri față de anul 2010
DPD estimează o creștere de 10% a livrărilor în perioada sărbătorilor de iarnă
13 decembrie 2011, 12:58
Ultima modificare în 13 decembrie 2011, 14:58
Dynamic Parcel Distribution (DPD) România, companie deținută de grupul Geopost, subsidiara La Poste, prezentă pe piața locală de coletărie și curierat expres, estimează o creștere cu 10% a volumului de livrări interne și internaționale în perioada sărbătorilor de de iarnă, datorită mai ales dezvoltării comerțului online și a creșterii generale a consumului.
Etichete: curierat,
estimari,
sarbatori de iarna
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook