Lucian Aldescu, CEO al companiei, spune că aceste rezultate se datorează, în principal, serviciilor lansate anul acesta. Până la finele lui 2011, DPD România bugetează o creștere a cifrei de afaceri cu 25%.
De asemenea, bugetul de investiții alocat pentru acest an este 0,5 mil. lei, în dezvoltarea capacităților logistice, automatizare și implementarea de noi servicii.
DPD România, afaceri cu 25% mai mari în primul semestru
20 iulie 2011, 18:29
Ultima modificare în 20 iulie 2011, 21:29
DPD România, unul dintre principalii jucători pe piața de coletărie și curierat expres, a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creștere cu 25% a cifrei de afaceri, comparativ cu perioada similară a anului trecut, până la 17,45 mil. lei, și un avans de 17% al profitului.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Ariton: „Trebuie implementat cât mai repede management privat la cel puţin 10 companii de stat”
- Emil Boc: „Aşteptăm investiţii chinezeşti în domeniile energetic, transporturi şi mediu”
- Rompetrol: Datoria către statul român a fost stinsă în totalitate
- Ruşii de la Gazprom vor să cumpere reţeaua de distribuţie a Rompetrol
- Companiilor românești le place promovarea gratuită pe Facebook
- Afacerea “Harry Potter” în cifre
- Totul despre tiroidă sau cum să previi bolile tiroidiene
- Emil Boc: „România îşi poate vinde certificatele de emisii de carbon până-n decembrie 2011”
- Alexandra Gătej: „Modificarea legii concurenţei va avea un efect pozitiv asupra mediului de afaceri”
- Numărul de companii care şi-au suspendat activitatea, în scădere cu 72,1% în prima jumătate a anului