“Avem în plan, pentru 2017, noi investiţii în zona de IT şi software, ce ne vor permite o flexibilitate mai mare în dezvoltarea de servicii noi și va îmbunătăți calitatea operațională de livrare”, spune Lucian Aldescu, CEO al DPD România. Este vorba de o platformă care va ajuta, atât clienţii magazinelor online, cât şi curierii astfel încât adresele de livrare să fie cât mai corecte, iar coletele să ajungă mai rapid. 

“Inovația va rămâne un pilon principal al strategiei noastre, iar eforturile vor continua în direcţia de impulsionare a plății cu cardul la livrare și a servicului Predict, prin care estimăm, cât mai eficace, timpul de expediţie. Ambele soluţii au fost introduse în premieră de DPD pe piaţa de curierat din Romania. De asemenea, estimăm o creștere a volumului de colete internaționale, ținând cont de dinamica pieței și poziția brandului DPD la nivel global” a adăugat Lucian Aldescu.
Până la sfârşitul verii toţi curierii companiei vor fi dotaţi cu POS-uri mobile, ţinta fiind aproximativ 10% din totalul tranzacţiilor cash. 

DPD România estimează o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, şi peste 5 milioane de colete livrate în prima jumătate a anului.  DPD România se menține pe un trend ascendent, cu o cifră de afaceri raportată la finalul anului 2016 de peste 25,5 milioane euro și un volum de colete transportate cu peste 30% mai mare decât în 2015. Factorii care au contribuit la această creștere au fost, pe de o parte, investițiile companiei în zona de sortare, respectiv dezvoltarea serviciului de livrare paleţi, dar și dezvoltarea puternică a segmentului de e-commerce din România.

În ceea ce privește repartiția livrărilor pe județe, zona București-Ilfov rămâne lider detașat cu 67% din coletele expediate național în primul trimestru al acestui an, urmată de Cluj cu 5,5%, Arad cu 5% și Timișoara cu 4%. 
Un alt motor de creştere al companiei anul acesta va fi şi Pallet One, serviciul de transport de marfă paletizată în regim de curierat, accesat în special de clienții din segmentul B2B. Conform datelor DPD, volumul de livrări prin Pallet One va creşte cu circa 20% anul acesta faţă de 2016, soluţia făcând parte din strategia de creștere a vânzărilor pe anul în curs, alături de serviciile Classic și Expres.  

 

Curieratul în 2017 depăşeste 420 mil. euro 

Referitor la piața de curierat din România, reprezentanţii DPD estimează o creştere de până la 15%, comparativ cu 2016.

„Chiar dacă cifrele oficiale nu sunt încă disponibile, estimarea noastră pentru 2016 este că piața de curierat a atins o valoare de 380 milioane de euro. Pentru 2017, prognoza noastră arată un plus de 12%-15%, până la o valoare de minim 425 milioane de euro. În continuare, vânzările online vor continua să joace un rol important în evoluţia curieratului local anul acesta”, conchide Lucian Aldescu, CEO al DPD România. 

Compania are huburi la Mogoşoaia şi Sibiu, iar anul acestea vor fi inaugurate alte două în Craiova şi Bacău. DPD are o flotă de peste 600 de maşini. 

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoașterea pieței locale și cele 2 servicii Predict și PalletOne, DPD România oferă cea mai bună experiență de livrare atât expeditorilor, cât și destinatarilor.

Cu o echipă de peste 1.200 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 10 milioane de colete.