Sub brandul Morărița sunt fabricate diverse produse de patiserie congelată, și anume: foi de plăcintă, aluat pentru foietaj, minipateuri, croissante cu unt, saleuri şi ștrudele cu diferite umpluturi. Marca Morărița a fost lansată pe piața românească în anul 2004.
Tranzacția a fost realizată la începutul lunii decembrie, cele două părți nefăcând publică valoarea tranzacției.
“Producția întregului portofoliu sub marca Morărița, se va desfășura în fabrica Panovia, din Oltenița, unde tradiția și tehnologia modernă se întâlnesc pentru a atinge cele mai înalte standarde de calitate. În continuare Panovia va activa pe piața produselor de patiserie congelată, concentrându-se pe activitatea de producție și pe segmentul de piață bake off, unde compania desfășoară cea mai mare parte din operațiuni“, se arată într-un comunicat remis de compania Dr. Oetker.
Conform sursei citate, prin această achiziție Dr. Oetker România dorește să-și diversifice portofoliul de produse și în categoria deserturilor congelate.
Dr. Oetker are o tradiție de 125 de ani pe plan internațional, iar în România activează încă din anul 1998. În prezent, Dr. Oetker România deține în portofoliu peste 400 de produse, fiind lider al pieței pe mai multe categorii de produse.