Dragoș Anastasiu mizează pe vânzări de 140 mil. euro, pentru toate cele 21 de companii din grup

Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 21 de companii, este bugetată să atingă 140 milioane euro în 2017.

În primul trimestru al acestui an, vânzările de pachete turistice ale rețelelor TUI TravelCenter și Eurolines s-au majorat cu 51%. Cele mai căutate destinații în 2017 sunt România, Grecia și Spania.

”Noi credem că această evoluție, superioară creșterii industriei turistice din România, se datorează faptului că turiștii români pun din ce în ce mai mult accent pe siguranta și incredere”, declară Dragos Anastasiu, președintele Grupului Eurolines România.

Așadar, potrivit datelor companiei, în primele trei luni din 2017 o avansul față de perioada similară a anului trecut a fost de 30% pentru vânzările totale și de 51% pentru serviciile turistice.

Insolvențele recente ale unor agenții de turism nu au avut un efect negativ general asupra clienților și aceștia au continuat să își planifice vacanțele din vreme și să le achiziționeze cu suficient de mult timp înainte de plecare.

Anul trecut, cifra de vânzări a Grupului Eurolines a crescut cu 13% şi a ajuns la 125 milioane euro. Totodată, compania a anunțat că vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 23% faţă de 2015.