Preşedintele ANAF a declarat la emisiunea Capital TV, difuzată de B1, că metodele de control s-au mai sintetizat, numărul controalelor este acelaşi, însă în ultima vreme și agenţii economici au început să se conformeze. “Direcția Generală Antifraudă lucrează la aceeași intensitate ca anul trecut. Am demarat de ceva vreme operațiunea Helios care are ca obiectiv supravegherea mărfurilor de la import și până la unitățile de desfacere. Aceasta va continua și după Paște”, a declarat Doroș.
“În ceea ce privește controalele, instituția pe care o reprezint vrea să insiste pe o administrare mai bună și pe dialog cu contribuabilii buni-platnici. Cu cei rău-platnici nu avem dialog pentru că nu vor ei să stea de vorbă cu noi și de aceea vor fi eliminați de pe piață.
În prezent, ANAF este structurat pe trei categorii: contribuabili mari care sunt 1.500, mijlocii, împărțiți în opt regiuni și care sunt 21.000 și cei mici. Cu firmele mari și mijlocii vom avea o comunicare directă, în timp ce pentru firmele mici vom elabora proceduri simple și clare” a mai spus președintele ANAF.