regim de publicitate articole referitoare la Concertul Orchestrei Radio la Haga?
Dragos seuleanu: Am facut acest lucru pentru a sustine cultura nationala. In acelasi timp, interviul pe care insinuati ca l-am luat special cu Adrian Nastase a fost acordat postului Romania Actualitati si l-am preluat in ziar. A fost o onoare pentru noi ca domnul prim-ministru si domnul presedinte sa participe la concert. Cred ca sunt figuri care reprezinta tara, nu un partid, iar in afara tarii suntem romani, indiferent de culoarea politica.
Capital: Dar apare intr-un material platit de Radiodifuziune!
Dragos seuleanu: Da, sigur, si noi l-am difuzat. In afara tarii suntem romani. Acesta e punctul de vedere al Radiodifuziunii.
Capital: De ce intr-o reclama platita de Radiodifuziune in ziarul Adevarul apare si interviul cu premierul Nastase?
Dragos seuleanu: Dar ce, dom’le, premierul este din alta tara, nu are voie sa vorbeasca?
Capital: Dar vorbeste si despre politica intr-un material platit de radio!
Dragos seuleanu: In afara tarii politica externa este politica Romaniei.
Capital: Considerati ca este etic ca imaginea premierului sa fie promovata pe banii Radiodifuziunii care e finantata din abonamentele romanilor?
Dragos seuleanu: Premierul Romaniei este o persoana respectata si respectabila, care a participat la concert si a avut un punct de vedere. Este vorba despre imaginea Romaniei in afara tarii. Premierul este seful Guvernului tarii noastre si a fost in strainatate. Nu are nici o legatura cu etica.
Capital: Conform unei facturi, Radiodifuziunea a platit o pagina intreaga in Adevarul din 4 iunie. Dar macheta nu exista. De ce s-a platit o reclama care nu se regaseste in ziar?
Dragos seuleanu: Nu stiu, intrebati la ziar! Noi va intrebam pe dvs. cum va faceti politica de marketing? E treaba noastra pentru ce am platit!
Capital: Dar e vorba de bani publici!
Dragos seuleanu: si atunci trebuie sa ma intrebati in fiecare minut despre ceea ce fac? tine de strategia noastra de marketing! Important este ca prin acel demers, ca si prin deschiderea biroului de la Washington, nu facem decat sa sustinem cultura nationala si interesele informationale ale ascultatorilor romani.
Capital: Ce castiga Radiodifuziunea din astfel de reclame?
Dragos seuleanu: Valorile sale cresc. Incercam sa avem o expunere mai mare pentru a ajunge la publicul nostru si pentru a ne face datoria de post public.
Capital: Pe patru machete in Adevarul, SRR a cheltuit 500 de milioane de lei. Considerati ca suma este justificata cu scopurile propuse?
Dragos seuleanu: Nu cunosc suma, dar cred ca efectul campaniei noastre publicitare din ultimele luni a avut rezultate foarte bune. Se vede in rezultatele pe care le avem pe piata: notorietate si pozitia noastra de lider pe piata de radio. Continuam sa fim primul post din Romania, sa fim postul cu cea mai mare credibilitate si sa avem cea mai mare notorietate.