În urma articolului „Cum s-au umflat notele în cinematografie“, publicat în nr. 11 al revistei Capital, am primit următoarele precizări din partea consilierului pe probleme de cinematografie din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor, Cornelia Paloş, din care publicăm următoarele fragmente: „Nu am fost implicată în niciun fel în concursul organizat de CNC în 2006. Referitor la constituirea comisiilor de jurizare, nu am făcut altceva decât să centralizez p
În urma articolului „Cum s-au umflat notele în cinematografie“, publicat în nr. 11 al revistei Capital, am primit următoarele precizări din partea consilierului pe probleme de cinematografie din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor, Cornelia Paloş, din care publicăm următoarele fragmente:
„Nu am fost implicată în niciun fel în concursul organizat de CNC în 2006. Referitor la constituirea comisiilor de jurizare, nu am făcut altceva decât să centralizez propunerile primite şi să le înaintez dlui Ministru. Domnia sa a ales şi a numit membrii! Vă rog să luaţi în considerare că pot demonstra ceea ce susţin cu documente. Am prezentat toate propunerile, iar Domnia sa a ales doar trei. Apoi, a completat cu alte două persoane. Faptul că dl Ministru a lăsat senzaţia că eu aş fi făcut propunerile pentru comisii este cel puţin neelegant. (…)
În legătură cu faptul că fosta mea firmă a câştigat un proiect de lungmetraj, un documentar şi două proiecte de dezvoltare, consider că este meritul scenariştilor, al regizorului nominalizat (punctat conform grilei), precum şi al firmei care, conform grilei, a fost punctată pentru obţinerea, de-a lungul anilor, a unor premii. (…) Documentele pot demonstra că m-am recuzat de la orice alocare de fonduri pentru fosta mea firmă.