Liga Profesionistă de Fotbal a reușit să vândă doar trei din cele nouă pachete de meciuri, la licitația organizată astăzi la sediul LPF. Astfel, postul Digi a cumpărat, pentru următorii trei ani, prima opțiune cu 13,2 milioane de euro, în principiu cel mai important joc al etapei, canalul Dolce s-a ales cu opțiunea 2, iar Antena 1 – cu opțiunea 8. Ultimele două pachete s-au dat cu prețul de pornire, adică 12,9 milioane de euro, respectiv 10,5 milioane de euro.
Drepturile TV: s-au vândut doar 3 pachete!
4 aprilie 2011, 13:32
Ultima modificare în 4 aprilie 2011, 16:32
Licitația pentru drepturile TV ale meciurilor din Liga I la fotbal i-a oferit o grea lovitură lui Dumitru Dargomir, dar și cluburilor care-și fac bugetul în funcție de sumele încasate de la televiziuni.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cine se bate să transmită Liga lui Mitică
- Cum au evoluat logo-urile unora dintre cele mai cunoscute companii din lume
- Când Audi ajunge în mijlocul țăranilor
- Bruxelles-ul verifică dacă România a transpus corect Directiva serviciilor mass-media audiovizuale
- wall-street.ro, accesat dubios din afara ţării: creştere de 4.000% din Turcia în doar un an
- wall-street.ro, un site accesat în mod dubios din afara României
- Reclamă Dacia, „copiată” de Citroen
- Pagina pe Twitter a lui Fidel Castro are peste 100.000 de simpatizanţi
- Ionuț Oprea: Bloggingul este un fel de jurnalism dus la extrem
- Cum va arăta viaţa ta peste 20 de ani?