Noile schimbări din juriu, cu Andra și Irine Rimes în locul Loredanei și lui Adi Despot au fost de bun augur, iar interesul telespectatorilor pentru emisiunea Vocea României a crescut. Încă de la prima emisiune, audiența Pro Tv a fost una foarte bună pe tot parcursul show-ului, atât la nivel național, cât și pe publicul comercial, cel care-i interesează pe publicitari.
Astfel Pro Tv a fost lider de audiență vineri, 7 septembrie, cu 9.2 puncte de rating, la nivel național, urmat de Exalton-ul de la Kanal D, cu 4.3 și de Antena 1 cu 4.1 care a difuzat două filme în acest interval de timp. Pe publicul comercial s-a impus detașat tot Pro Tv cu 9.5, urmat de Antena 1, de această dată cu 5 puncte de rating și abia pe locul 3 Exalton cu 3.3.
Cei de la Kanal D se așteaptă, însă la o creștere progresivă a audienței pe măsură ce telespectatorii se vor atașa de noile personaje.