Dacă mulți au ales să se realizeze pe piața tehnologiei și a informațiilor, unii au vrut să încerce altceva. Este cazul unei tinere din Anglia, care a câștigat o adevărată avere vânzând dulciuri vegane.
O cofetărie vegană, înființată de o tânără din Plymouth în 2018, în dormitorul său, s-a transformat într-o afacere globală, în valoare de un milion de lire sterline. Cofetăria Laurei Scott, în vârstă de 25 de ani, a început să livreze sortimente de dulciuri pe bază de plante, după ce a văzut că piața duce lipsă de așa ceva.
Compania Conscious Candy s-a lansat oficial în aprilie 2019 și, din prima zi, s-au vândut toate produsele, scrie Theworldnews.
Doi angajați cu normă întreagă
Până la sfârșitul anului 2020, cifra de afaceri a firmei sale depășise un milion de lire sterline. În prezent, activitatea companiei se desfășoară într-o unitate de 5.000 de mp și are doi angajați cu normă întreagă.
„Muncesc mai mult decât atunci când eram angajată la o firmă de publicitate, dar am mai multă libertate”, a declarat Laura Scott.
Comenzile curg din SUA, Los Angeles și Japonia
Afacerea a continuat să se diversifice și are un serviciu special de livrare pentru zona Plymouth, la orice oră din zi. Comenzile pot fi plasate pe site-ul companiei Conscious Candy, care a încheiat un parteneriat și cu Uber Eats.
„Am avut o mulțime de reacții pozitive, în special de la oameni care doresc să mânânce ceva dulce, noaptea târziu”, explică Laura Scott. ”Am primit comenzi din SUA, Los Angeles și Japonia. Cel mai bine se vinde pachetul de un kilogram, care conține șase tipuri de dulciuri și care costă 9 lire”, a menționat ea.
„Am lansat primul ou prăjit vegan în 2020 și prima spumă de banane în 2021. Cercetarea și dezvoltarea este un proces îndelingat”, adaugă ea.
Proteine de mazăre pentru a înlocui gelatina
Angajații Conscious Candy Company folosesc proteine de mazăre pentru a înlocui gelatina, și orezul și amidonul de grâu pentru a înlocui lactatele folosite în cofetăria tradițională. Dulciurile nu conțin carmin, nici ceară de albine.
Absolventă de design grafic, ea a creat compania la începutul lunii noiembrie 2018, din dormitorul casei. În doar câteva săptămâni a epuizat primul produs, apoi a început să extindă gama de dulciuri și a decis să-și părăsească job-ul cu normă întreagă pentru a se dedica acestei afaceri.