După 17 ani, Andreea Mihai pleacă de la Carrefour. Poziția de Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing, pe care o ocupa, va fi preluată de Cătălin Samara, în prezent Director Operațional, potrivit unor surse din interiorul companiei.
”De la finele lunii noiembrie, călătoria mea alături de Carrefour se încheie. După peste 17 ani de ritm intens și pasionant, simt nevoia de o schimbare. De la primul magazin deschis în 2001 și până azi, când Carrefour România are peste 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, Bringo) și peste 17.000 de angajați, fiecare zi a reprezentat o nouă provocare. A fost o aventură superbă, în care am învățat continuu”, spune Andrea Mihai.
De-a lungul anilor, aceasta a avut un rol important în cadrul Carrefour România, iar la capitolul ”realizări din ultimul an” poate fi punctat procesul prin care Carrefour a preluat Billa.
”Este un proiect extrem de complex, dar totodată foarte frumos. Obișnuiesc să spun că m-am simțit din nou la universitate pe durata acestei integrări”, mărturisește Andreea Mihai. Integrarea a fost făcută după strategia ”Best of both”, adică a fost luat ce era mai bun din modelul Carrefour de supermaketuri (sub sigla Market) și tot ce era mai bun din Billa și, așa, a fost construit un nou model comercial pe placul clienților.