După 43 de milioane de triunghiuri consumate în România, Toblerone este lansat şi în varianta ciocolată amăruie

Peste 43 de milioane de triunghiuri Toblerone au fost consumate până în prezent în România, aşadar pentru a răspunde cerinţelor tot mai sofisticate ale consumatorilor români, Toblerone aduce în 2009 o nouă varietate: Toblerone ciocolată amăruie. Combinaţia deja cunoscută de miere, migdale şi nougat este acum învăluită şi de ciocolată elveţiană cu gust intens de cacao. “În ultimii ani, preferinţele consumatorilor români pentru ciocolata amăruie sunt tot mai evide

Peste 43 de milioane de triunghiuri Toblerone au fost consumate până în prezent în România, aşadar pentru a răspunde cerinţelor tot mai sofisticate ale consumatorilor români, Toblerone aduce în 2009 o nouă varietate: Toblerone ciocolată amăruie. Combinaţia deja cunoscută de miere, migdale şi nougat este acum învăluită şi de ciocolată elveţiană cu gust intens de cacao.

“În ultimii ani, preferinţele consumatorilor români pentru ciocolata amăruie sunt tot mai evidente, dovadă stând creşterea de peste 40% a acestui segment în cadrul categoriei de tablete. Comparativ cu alte tipuri de ciocolată, această creştere este cea mai dinamică, indicând o bună oportunitate pentru lansarea de varietăţi de ciocolată amăruie de o bună calitate şi în acelaşi timp diferenţiate. Calitate şi diferenţiere sunt cuvintele de bază pentru succesul în această categorie având în vedere concentrarea cea mai mare în cadrul segmentului de tablete premium. O treime din piaţa de tablete premium este deja deţinută de varietăţi de ciocolată amăruie.” a declarat Maria Tudose, brand manager.

Toblerone a ajuns pentru prima dată în România la începutul anului 2002, fiind de atunci disponibil atât pentru iubitorii de ciocolată cu lapte, cât şi pentru iubitorii de ciocolată albă.

Cu trecerea anilor, portofoliul de produse s-a îmbogăţit, păstrând o constanţă a elementelor definitorii: forma de triunghi, ciocolata elveţiană şi combinaţia de miere, migdale şi nougat.

Lansarea Toblerone ciocolată amăruie vine deci să completeze gama deja existentă de triunghiuri elveţiene şi să întâmpine cu succes preferinţele unui public tot mai sofisticat.

Acum mai bine de 100 de ani ciocolatierul din Berna, Theodor Tobler a creat un produs de ciocolată unic şi atractiv, care avea să devină simbolul de necontestat al calităţii elveţiene. Acest lucru a fost pecetluit prin însăşi forma nemaiîntâlnită de triunghi care reprezintă o miniatură a impunătorilor munţi elveţieni.

Tabletele Toblerone au devenit un adevărat fenomen global fiind disponibile în mai mult de 110 ţări din întreaga lume. Secretul acestui succes este deţinut de o singură fabrică din inima Alpilor Elveţieni. Aproximativ 96% din producţia totală a fabricii din Berna depăşeşte graniţele elveţiene, reprezentând 40% din exportul total de ciocolată al acestei ţări. 

Începând cu luna aprilie, triunghiurile din ciocolată amăruie Toblerone îşi aşteaptă consumatorii pe rafturile magazinelor din România.