Oferta cuprinde mașini pentru găurit, înșurubat, pentru șlefuit, unelte pentru grădinărit, aparate de spălat sub presiune, șurubelnițe etc. Deocamdată, în ofertă există în jur de 86 de produse dintr-o singură marcă, însă compania plănuiește să încheie pe viitor contracte și cu alți furnizori.
eMAG s-a axat la început pe comerțul cu electronice, însă a mai introdus, de la sfârșitul lunii peste 20.000 de titluri de cărți din toate domeniile, de la peste 500 de edituri.
Retailerul a avut anul trecut o cifră de afaceri în creștere cu 60% față de 2009, respectiv de 102 milioane de euro, față de 64 de milioane de euro.
După cărți, eMAG introduce în portofoliu și produse de bricolaj
4 august 2011, 11:37
Ultima modificare în 4 august 2011, 14:37
EMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online din România, a inclus în portofoliu și produse de bricolaj.
Etichete: bricolaj,
emag,
portofoliu
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Vânzările Goodyear au crescut cu 24% în trimestrul doi
- Afaceriştii turci, interesați de România
- Românul care a cumpărat o țară și acum o vinde chinezilor
- Enel ar putea primi un credit de 200 milioane de euro de la BEI pentru a construi parcuri eoliene în România
- Românii dau o tot mai mare importanță reciclării becurilor arse
- Șeful Enel România: „Arieratele CFR reclamă o soluție urgentă”
- Contractele cu „Băieții deștepți” din energie, dezvăluite de Fondul Proprietatea
- Top 10 cei mai mari datornici la bugetul de stat
- Piaţa produselor de patiserie-cofetărie, un cozonac de un miliard de euro
- McDonald’s face meniul Happy Meal mai sănătos. Vezi ce produse va include