Rebecca Cope, în vârstă de 34 de ani din Londra, a învățat să facă lumânări vizionând videoclipuri pe YouTube. Ulterior, a lansat Lit Wicks, un magazin de lumânări, cu doar 200 de lire sterline în luna noiembrie a anului trecut, conform The Sun.
Se estimează că afacerea va atinge o cifră de 50 de mii de lire sterline până la sfârșitul anului 2018.
De ce sunt lumânările făcute de ea diferite? Rebecca consideră că simțul umorului pe care îl are a atras cumpărătorii.
Lumânările au etichete cu mesaje amuzante precum: ”Sunt mare lucru!„, ”Nu pot fi adult astăzi„, ajutând-o să atragă foarte mulți urmăritori fideli pe instagram.
”Produsele mele sunt vizate de o audiență feminină. Încerc să vin tot timpul cu idei noi, dar există și anumite lumânări populare printre clienții mei pe care le produc tot timpul. Principala mea platformă de marketing este Instagramul.
Produsele ei au impresionat chiar și lanțurile de magazine mari din Marea Britanie. Lumânările se află în peste 252 de magazine.